POPRZEZ STYMULACJĘ 5 ZMYSŁÓW 
Designerskie stoiska, bogactwo produktów, które można dotknąć, przymierzyć, dopasować, magiczna gra świateł, uwodząca muzyka, pieszczący podniebienie catering, porywające imprezy towarzyszące – wszystko to dostarcza bodźców dla naszych 5 zmysłów. Dzięki targom zwiedzający mogą doświadczać rzeczywistości poprzez WZROK, SŁUCH, WĘCH, SMAK i DOTYK i … dołączyć do grona Twoich Klientów.
 
POPRZEZ POZYTYWNE EMOCJE 
Każdy zmysł oddziałuje na emocje. To, co się dzieje na targach pobudza wszystkie 5 zmysłów, a to oznacza 5 razy więcej emocji i 5 razy silniejsze emocje. POZYTYWNE EMOCJE. Twój produkt + pozytywne silne emocje = zainteresowany Klient.
POPRZEZ ZASPOKAJANIE POTRZEB
Aby zdobyć klienta należy spełnić jego potrzeby. Aby spełnić potrzeby Klienta należy je rozpoznać. Dobre rozpoznanie potrzeb jest możliwe jedynie przy bezpośrednim kontakcie, kiedy liczy się indywidualne podejście do Klienta i bieżąca reakcja na jego … reakcje. Takie możliwości niewątpliwie stwarzają targi.
POPRZEZ ŚWIATOWE PREMIERY
Tylko targi dają możliwość poznania najgorętszych trendów danego sezonu zanim pojawią się one nawet w Internecie. To często powód dla, którego zwiedzający, w tym Twoi potencjalni Klienci pojawiają się na targach. Zatem okazja dla Ciebie na wypromowanie nowych produktów. To też możliwość podpatrzenia, co nowego przygotowała konkurencja.
POPRZEZ NAJNOWSZE TECHNOLOGIE
Aplikacje mobilne, innowacyjne prezentacje multimedialne, technologie wearables, Video 360, wirtualna rzeczywistość i okulary VR, aplikacje AR, telewizory 4 i 8 K, roboty – targi wykorzystują najnowsze zdobycze technologiczne do organizacji imprezy targowej a wystawcy mogą korzystać z innowacyjnych rozwiązań prezentacji produktów. Innowacje to szczególna zachęta dla Klientów do odwiedzin tragów.
POPRZEZ OPTYMALIZACJĘ CZASOPRZESTRZENI
Wiele firm i produktów w jednym miejscu i czasie. Targi skupiają pod „jednym dachem” wszystkich liczących się graczy branży i ich usługi oraz produkty. W ciągu 1-2  dni można poznać niemal wszystkie oferty oferowane przez rynek. Na targach są one na wyciągnięcie ręki. To niewątpliwa korzyść dla Klienta. I Ty bądź w zasięgu ręki  potencjalnych nabywców.
POPRZEZ PARTNERSTWO
Targi to platforma do spotkań i budowania relacji. Nic tak nie buduje partnerstwa, jak spotkania twarzą w twarz, możliwość rozmowy przy aromatycznej kawie lub dobrym lunchu. Biznesy rozpoczęte w przyjaznej atmosferze mają większe szanse na powodzenie. Targi to miejsce spotkań aktualnych i potencjalnych Klientów, a także producentów i dostawców, dzięki, czemu rozwijasz sieć branżowych kontaktów.
POPRZEZ WIARYGODNOŚĆ I POZYTYWNY WIZERUNEK
Uczestnictwo w targach to transparentność i potwierdzenie rzetelności firmy, która jest pewna jakości swoich produktów i ma odwagę zaprezentować się w pełni okazałości przed czujnym okiem Klienta, partnerów biznesowych, konkurencji, czy mediów i odpowiedzieć na wszelkie pytania. Targi to również nagrody za produkty i za stoiska targowe. A tym z pewnością można się przed Klientem pochwalić.
POPRZEZ UWAGĘ MEDIÓW
Profesjonalne imprezy targowe przyciągają również media. Często zaistnienie na targach to także zaistnienie w mediach. Najładniejsze stoiska targowe, najciekawsze produkty, czy zaskakujące eventy i działania w ramach targów mogą przykuć uwagę głodnych ciekawostek i nowości dziennikarzy. Media dają rozgłos targom i przyciągają Klientów.
POPRZEZ AUROTYTETY I CELEBRYTÓW
Nic tak dzisiaj nie przyciąga ludzi, w tym i Twoich Klientów, jak znane osoby, które można spotkać na targach. Często są na wyciągnięcie ręki, można z nimi rozmawiać, czy zrobić zdjęcie. Autorytety z różnych dziedzin, politycy, sportowcy, artyści, celebryci – oni również kochają targi!
POPRZEZ EKSPERTÓW
Bezpośrednia rozmowa, odpowiedzi na nurtujące pytania klientów oraz demonstracja produktu połączona z wiedzą ekspercką jest najlepszą wizytówką firmy i jej oferty. Klienci z pewnością docenią możliwość uzyskania natychmiastowej fachowej opinii o interesujących ich produktach.