Do 5 czerwca 2019, w którym to będziemy świętować Global Exhibitions Day pozostało już niewiele czasu. Dlatego też z pewnym wyprzedzeniem zapraszamy Państwa do włączenia się już dzisiaj w tegoroczne obchody GED.
Jednym z działań proponowanych przez PIPT w Katalogu inicjatyw GED, który jest dostępny na https://polfair.pl/global-exhibition-day-2019/, jest wysyłka do klientów, partnerów i znajomych Tajemniczej pocztówki z wizualizacją 5 zmysłów (poprzez, które doświadczamy tego, co dzieje się na targach) jednej stronie oraz logo GED19, TDW i PIPT na drugiej stronie.
Dlaczego warto zakupić i wysłać pocztówki:
- Wysyłka pocztówki przez Członków PIPT będzie wyrazem spójnej kampanii promocyjnej realizowanej przez Izbę.
- Wysyłając pocztówkę na 1-2 tygodnie przed dniem Global Exhibitions Day (5 czerwiec 2019) budujemy świadomość święta naszej branży – angażując w to działanie członków jesteśmy przekonani, że pocztówka trafi do różnych grup odbiorców (każdy bowiem posiada inną bazę klientów).
- Wysyłka pocztówki to akcja niestandardowa, wpisująca się w obecne trendy marketingowe – działania offline są oceniane bardzo pozytywnie.
- Pocztówka została tak zaprojektowana, żeby można było odręcznie dopisać jedno-dwa zdania, które mogą być przekazem firmy (członka PIPT) do adresata.
- W części gdzie jest miejsce na tekst można też dokleić logo firmy – członka PIPT w formie naklejki, która będzie personalizowała pocztówkę.
- Koszty akcji promocyjnej nie są duże.
- Głos branży jest silniejszy (i zdecydowanie lepiej odbierany) jeśli zaangażuje się
w działania wiele podmiotów działających na tym samym rynku – budujemy świadomość branży, ale też podmiotów, które ją tworzą.