Strategia ESG – jak ją sensownie wprowadzić w życie?

Dzięki nawiązaniu współpracy z firmą Sense consulting, o której pisaliśmy na początku bieżącego miesiąca, Członkowie Izby mogą wziąć udział w bezpłatnym szkoleniu “Strategia ESG – jak ją sensownie wprowadzić w życie

Strategia ESG – jak ją sensownie wprowadzić w życie?

Bezcenna wiedza dla dyrektorów i osób zarządzających biznesem. Dowiedz się, jak zadbać o właściwą wycenę przedsiębiorstwa i o kontrakty europejskie zgodne z nowymi wymogami.

Bądź z nami już 26 kwietnia o 10:00!

Serdecznie zapraszamy na darmowe szkolenie z certyfikatem pt. „Strategia ESG w rozwoju firmy – jak ją sensownie wprowadzić w życie?”, które poprowadzi dr Marta Szymborska, ekspertka z GS1 Polska specjalizująca się w zagadnieniach związanych z zieloną gospodarką.

Czym jest ESG?

Strategia ESG to filozofia planowania działalności i rozwoju organizacji w oparciu o trzy podstawowe filary:

  • E (environmental) – dotyczące środowiska
  • S (social) – dotyczące społecznej odpowiedzialności.
  • G (governance) – dotyczące ładu korporacyjnego.

ESG jest zbiorem nowoczesnych standardów postępowania w biznesie. Obejmuje czynniki wpływające na wartość i wycenę organizacji. W oparciu o które tworzone są ratingi i oceny pozafinansowe organizacji. ESG ma więc wpływ na wartość i wycenę spółek.

CZEGO DOWIESZ SIĘ NA SZKOLENIU?

  • Dlaczego warto wprowadzać strategię ESG?
  • Jakie czynniki mają wpływ na ocenę organizacji pod kątem ESG?
  • Czym jest raport ESG?
  • Czy muszę raportować ESG? Kogo obowiązuje raportowanie ESG?
  • Jak wprowadzić ESG w mojej firmie?

Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie na szkoleniu, które przeprowadzi dr Marta Szymborska.

Bądźcie z nami już 26 kwietnia 2023 r. o godzinie 10:00!   REJESTRACJA – TUTAJ

Kim jest prowadząca?

dr Marta Szymborska – absolwentka filologii polskiej (studia magisterskie i doktoranckie) oraz europejskiej komunikacji społecznej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła podyplomowe studium PR oraz Akademię Menedżerów CSR. Przez 11 lat zarządzała w Grupie Raben działaniami komunikacyjnymi i CSR w 11 krajach Europy, pracując w centrali firmy na Europę. Odpowiadała za stworzenie, wdrożenie i realizację strategii PR, CSR oraz zaangażowania społecznego. Od 2017 roku jest odpowiedzialna za działania komunikacyjne i CSR w organizacji GS1, która swoje oddziały posiada w 116 krajach na świecie. Kiedyś kreowała działania na Europę, dziś realizuje strategię światową. Prowadzi zajęcia z zakresu ESG m.in. na studiach MBA w Akademii Kaliskiej. Autorka ponad 200 publikacji związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu oraz pracy doktorskiej na temat wpływu strategii ESG na wizerunek marki.