Reklama w internecie dla opornych – szkolenie online

W ramach tygodnia przedsiębiorczości Fundacja In_Spire, z którą nasza Izba współpracuje, jest Partnerem 12 edycji Dni Przedsiębiorczości Poznań 2022. Podczas wydarzenia Fundacja realizuje szkolenie na tematy obejmujące zakres prowadzenia działań marketingu internetowego dla przedsiębiorców, którzy planują poszerzyć swoją promocję o kampanie digitalowe. 

Szkolenie obejmuje zakres prowadzenia działań marketingu internetowego dla przedsiębiorców, którzy planują poszerzyć swoją promocję o kampanie digitalowe.

Wydarzenie Dni Przedsiębiorczości Poznań jest cykliczną imprezą, której celem jest promowanie lokalnych przedsiębiorstw oraz zwiększanie świadomości biznesowej.

Najważniejsze treści, które zostaną przedstawione na szkoleniu w pięciu modułach: 

I – Strona www bez tajemnic
Celem szkolenia w tej części jest pokazanie, jakie elementy powinien zawierać dobry serwis www, na co zwrócić szczególną uwagę, a także jak prowadzić skutecznie stronę, aby docierać z treściami do klientów.

II – Przegląd najważniejszych narzędzi internetowych – od Facebooka, przez Google Ads do TikToka
Omówienie najważniejszych platform reklamowych pod kątem ich przydatności do prowadzenia biznesu. Każde narzędzie ma swoją specyfikę, a to, że coś działa u innych, nie znaczy, że automatycznie zadziała u naszych uczestników. Podczas szkolenia pokażemy, jakie narzędzia wybrać pod kątem własnych potrzeb i jak te narzędzia stosować.

III – Reklama na Facebooku – od czego zacząć? Najważniejsze mity
Podobno nie można wejść dwa razy do tej samej wody. Podobnie z Facebookiem. Platforma ciągle zmienia się i ewoluuje, a my podpowiemy na czym skupić się, zaczynając przygodę z tym medium i rozwiejemy największe mity związane prowadzeniem reklam.

IV – Płatna reklama w branży B2B – co warto wiedzieć? 
Kampanie dla B2B mają opinie tych trudniejszych i bardziej wymagających. Poniekąd słusznie, ale zdradzimy uczestnikom najważniejsze zasady, jak się reklamować, aby dotrzeć do profesjonalistów, którzy mogą być zainteresowani ich produktem lub usługą.

V – “Ale u nas nic się nie dzieje”, czyli o czym pisać na służbowych social media? 
Przedstawimy sprawdzone pomysły na posty na Facebooka i pokażemy, jakie korzyści uczestnicy mogą uzyskać działając zgodnie z przyjętym wcześniej planem komunikacji. Nauczymy także, jak taki plan przygotować i realizować.

Projekt sfinansowano ze środków budżetowych Miasta Poznania.

Zapisy – na stronie Fundacji (TUTAJ).