Za 3 tygodnie, 21-22 kwietnia 2022 r. odbędzie się jubileuszowa 10-ta edycja corocznego ważnego wydarzenia branży spotkań Meetings Week Poland 2022 – MWP 2022.
Polska Izba Przemysłu Targowego jest po raz kolejny współorganizatorem MWP 2022 oraz gospodarzem panelu: Targi jako narzędzie marketingu bezpośredniego i relacyjnego w nowej rzeczywistości “pocovidowej”, której prelegentami będą przedstawiciele PIPT:
Lena Bretes-Dorożała, Prezes Zarządu World Trade Center Poznań
Tomasz Kobierski, Prezes Zarządu Grupy MTP
Paweł Orłowski, Wiceprezes Zarządu Międzynarodowych Targów Gdańskich SA
oraz gość specjalny: Bartosz Bieszyński, Sollers Consulting, koordynator i współproducent wielu dużych i ważnych eventów, m.in. Verva Street Racing 2011 / 2012 / 2016, Top Gear Live 2013, Orlen Warsaw Marathon 2013 & 2017, Gala Ernst & Young Przedsiębiorca Roku 2012, Orange Euro Mapping 3D 2012 i FH-DCE Super Rally 2013 & 2018, IHestia 2016, czy Ceremonia Otwarcia The World Games 2017
Moderatorem panelu będzie Wojtek Ławniczak, strateg, doradca, inwestor, projektant service design /thinking. Wybrany jedną z osobowości marketingu, które warto śledzić w Internecie wg. rankingów Widoczni 2021 i 2022
Wydarzenie odbędzie się w formie hybrydowej. Już dziś zapraszamy do rejestracji i udziału w MWP 2022.
Rejestracja TUTAJ
Więcej informacji na: Meetings Week Poland 2022 | Meetings Week Poland 2022