Sekcja „Organizatorzy wystąpień za granicą i dostawcy usług dla przedsiębiorstw biorących udział w targach za granicą”
Rok założenia: 2009
Przewodnicząca sekcji: Anna Rudzka, Perfekt
Organizacja pracy:
- Członkowie wybierają ze swojego grona Przewodniczącego i Sekretarza na okres 4 lat.
- Zadania realizowanie są na posiedzeniach.
- Przewodniczący, Sekretarz lub inny oddelegowany członek może być głosem doradczym w obradach Rady Izby w sprawach mających związek z działalnością członków Sekcji.
Zadania Sekcji:
- opiniowanie aktów prawnych mających wpływ na działalność organizatorów wystąpień za granicą i dostawców usług dla przedsiębiorstw biorących udział w targach za granicą,
- informowanie i promowanie możliwości działalności gospodarczej za granicą,
- zgłaszanie Radzie PIPT oraz przygotowywanie propozycji wystąpień do właściwych organów administracji publicznej,
- inspirowanie działalności Izby w zakresie współpracy z zagranicznymi podmiotami.