Tegoroczne obchody GED 2023 odbyły się 7 czerwca!
Tegoroczne hasło obchodów GED2023 brzmiało: „Organizujemy miejsca spotkań i targi dla wszystkich”. Hasło miało podkreślić istotną rolę, jaką odgrywają targi w ułatwianiu kontaktów między wystawcami a zwiedzającymi, prezentowaniu produktów i usług oraz promowaniu biznesu.
Global Exhibition Day (GED) 2023 w dalszym ciągu jest najważniejszym świętem branżowym oraz dniem podnoszenia świadomości i wsparcia dla branży targowej.
Wiadomości GED ponownie dotarły do ponad 100 krajów i regionów. Przyszłoroczny GED odbędzie się w środę 5 czerwca 2024 r
Celem ósmej edycji Global Exhibition Day, było uczczenie i podkreślenie znaczenia targów i wystaw dla wszystkich branż i społeczeństw. Po niezwykłym powrocie po kryzysie związanym z pandemią wystawy stały się siłą napędową gospodarek, sprzyjającą powiązaniom i pobudzającą innowacje.
Pod hasłem „Prowadzimy miejsca spotkań i wymiany rynkowej dla wszystkich” tegoroczna kampania GED skupiała się na roli, jaką odgrywają targi jako czynnik ułatwiający rozwój branż, zapewniający duże korzyści gospodarcze i społeczne oraz oferujący platformę do pracy nad rozwiązaniami kryzysu klimatycznego oraz zapewnianie zrównoważonego sposobu prowadzenia działalności gospodarczej.
GED 2023 dotarł do szerokiego grona odbiorców, pokazując skalę i zasięg branży. Święto pokazało, że wszyscy w branży targowej – od osób prywatnych po firmy, od organizatorów po stowarzyszenia – mają do odegrania rolę w kształtowaniu globalnych spotkań i rynków dla klientów przyszłości.
W okresie poprzedzającym dzień i w trakcie, według początkowych danych UFI, działania GED dotarły do odbiorców w ponad 100 krajach i regionach wyłącznie w Internecie, oferując ponad 3 000 unikalnych treści – za pośrednictwem postów, wiadomości i komentarzy w mediach społecznościowych . Tysiące osób na całym świecie użyło hashtagu #GED2023, aby podzielić się swoją pasją do wystaw i pokazać siłę branży w wywieraniu trwałego, globalnego wpływu.
Kampania wzbudziła poparcie urzędników rządowych na całym świecie, w tym SRA w Hongkongu, Włoszech, Malezji, Omanie, stanie Nevada w USA i Hiszpanii. Relacje te są niezbędne, aby wspierać przemysł targowy na większą skalę.
Wiodący światowi organizatorzy Clarion Events, Comexposium, Emerald, Informa, RX i wielu innych zastanawiali się nad znaczeniem branży w napędzaniu innowacji, wspieraniu połączeń i tworzeniu wartości dla przedsiębiorstw. Stowarzyszenia branżowe z całego świata zebrały się, aby podzielić się znaczeniem GED i zachęcić innych w swoich krajach do udziału w obchodach.
Michael Duck, prezes UFI na rok 2023, powiedział: „To wspaniale widzieć, jak nasza społeczność obchodzi na całym świecie Global Exhibition Day, podkreślając niesamowity wpływ targów na naszą gospodarkę, społeczeństwo i środowisko. GED 2023 wzmocnił znaczenie bezpośrednich interakcji, gdy kampania ożyła w postaci przyjęć, corocznych spotkań, zajęć na świeżym powietrzu, zdjęć zespołowych i niezliczonych innych działań na całym świecie. Gratulujemy każdemu z osobna niezachwianego zaangażowania i pasji w branży targowej.”
Jak świętowaliśmy GED 2023 na całym świecie
Jak możesz dołączyć do obchodów GED2023
Jak możesz przyczynić się do tegorocznego GED i być częścią dynamicznej globalnej społeczności?
Bądź kreatywny i świętuj, w najbardziej odpowiedni dla Ciebie i Twojej organizacji sposób:
- Dołącz do lokalnej inicjatywy GED2023 lub zainspiruj się do założenia własnego wydarzenia GED2023
- Śledź #GED2023 w mediach społecznościowych PIPT za pośrednictwem Facebooka i LinkedIn
- Udostępnij zdjęcia siebie i twoich kolegów z logo GED2023.
- Podziel się historiami z targów, premierą produktu, godną uwagi osobą, która uczestniczyła w twoim pokazie, cytatem wystawcy lub statystyki ROI.
- Stwórz własny projekt „głosów przemysłu targowego” i podziel się swoimi przemyśleniami na temat przyszłości branży.
- Poproś urzędników państwowych o poparcie i uznanie przemysłu wystawowego.
- Wymyśl swój własny pomysł i świętuj swój dzień, jak chcesz!