Logo kampanii GED2023 do pobrania TUTAJ

 

Templete do wypowiedzi i cytatów TUTAJ
Jak Firmy Członkowie świętowały GED2023
Jak świętowaliśmy GED w poprzednich latach zobacz TUTAJ.

Ustanowiony w 2016 roku Global Exhibitions Day (GED) odbywa się corocznie w pierwszą środę czerwca, aby zwiększyć widoczność branży targowej lokalnie, regionalnie i globalnie. W ostatnich latach zaobserwowano aktywacje i działania podmiotów branżowych w ponad 100 krajach i regionach na całym świecie. W tym roku ósma edycja GED odbyła się 7 czerwca 2023 r. pod hasłem przewodnim “Organizujemy miejsca spotkań i targowiska dla wszystkich”.

Kluczowymi filarami kampanii GED 2023 były:

  • Obsługujemy branże, ułatwiając połączenia między wystawcami a odwiedzającymi, aby mogli prezentować produkty i usługi, nawiązywać kontakty i biznes, rozwijać reputację i promocję. Branże potrzebują wydarzeń dla swojego rozwoju.
  • Wydarzenia przynoszą znaczne korzyści gospodarcze i społeczne dla lokalizacji, w których się odbywają, pod względem miejsc pracy i dochodów podatkowych.
  • Jeśli chodzi o środowisko, wystawy są zrównoważonym sposobem prowadzenia działalności gospodarczej: podróżowanie do jednego miejsca w celu nawiązania kilku kontaktów zmniejsza liczbę podróży, oszczędzając czas i pieniądze.Podczas gdy branża pracuje nad zmniejszeniem swojego śladu środowiskowego w ramach inicjatywy Net Zero Carbon Initiative, wydarzenia i wystawy są miejscami, w których można pracować nad rozwiązaniami kryzysu klimatycznego.

Działania GED 2023 dotarły do odbiorców w ponad 100 krajach i regionach tylko online, z ponad 3000 unikalnych treści.

Kampania aktywowała poparcie urzędników rządowych na całym świecie, w tym Hongkong SAR, Włochy, Malezja, Oman, stan Nevada w USA i Hiszpania. Relacje te są niezbędne do promowania przemysłu targowego na większą skalę.