Kim jesteśmy

CENTREX International Exhibition Statistics Union, założona w 1997 roku, jest wiodącą organizacją promującą przejrzystość w branży targowej w Europie Środkowo-Wschodniej. Jej misją jest nie tylko zapewnienie wiarygodnych i rzetelnych statystyk targowych, ale także promowanie targów jako skutecznego narzędzia marketingu bezpośredniego w regionie.

Misja CENTREX UNION

  • ustanowienia, wdrożenia i utrzymania przejrzystych zasad i regulacji dotyczących statystyk targowych w Europie Środkowo-Wschodniej, zgodnie z międzynarodowymi standardami;
  • zapewnienia przejrzystości statystyk targowych poprzez świadczenie usług audytu dla członków i nieczłonków;
  • publikowania i rozpowszechniania przejrzystych, audytowanych statystyk targowych na arenie międzynarodowej;
  • oferowania członkom i ich partnerom zasobów promocyjnych, materiałów, badań, wiedzy, wydarzeń i możliwości konsultacji dotyczących targów jako efektywnego narzędzia marketingowego i komunikacyjnego;
  • wspierania edukacji w zakresie marketingu targowego we współpracy z członkami, partnerami i specjalistami z uczelni wyższych;
  • tworzenia platform i wydarzeń regionalnych UE służących współpracy oraz wymianie pomysłów i doświadczeń dla
  • uczestników rynku targowego w Europie Środkowo-Wschodniej;
  • reprezentowania interesów członków na międzynarodowych forach i w stowarzyszeniach.

  • Członkowie CENTREX dążą do zapewnienia przejrzystych, mierzalnych, międzynarodowo akceptowalnych, porównywalnych i audytowanych statystyk targowych, promowania tych danych oraz współpracy na arenie międzynarodowej, a także publikowania swoich danych w rocznych raportach i na stronie internetowej.


    Przejrzyste statystyki targowe są niezbędne do podejmowania właściwych decyzji biznesowych i marketingowych przez wystawców, odwiedzających oraz stowarzyszenia branżowe. Dlatego też, oprócz zbierania i publikowania danych statystycznych, CENTREX rozszerzyła swoją działalność o wspólną promocję targów jako efektywnego narzędzia komunikacji marketingowej bezpośredniej.


    Na podstawie wspólnych wyzwań członkowie postanowili identyfikować możliwości i łączyć wysiłki w konkurowaniu z innymi narzędziami marketingowymi, aby wzmocnić akceptację targów opartych na rzeczywistych wartościach rynkowych. Możliwe działania obejmują informowanie się nawzajem o najlepszych praktykach, badaniach rynkowych i opiniach, opracowywanie wspólnych publikacji, działań marketingowych oraz aktualizację strony internetowej.


    Związek jest głęboko zaangażowany w zwiększanie akceptacji targów wśród społeczności biznesowej i społeczeństwa w regionie.