UFI zaprasza świat do włączenia się w kampanię Global Exhibitions Day 2017

Global Exhibitions Day / Światowy Dzień Targów to święto całego przemysłu targowego i ludzi, którzy pracują w tej branży ! ŚDT 2017 zwraca uwagę na znaczenie kontaktów twarzą w twarz na targach, które pobudzają rozwój biznesu, generują nowe miejsca pracy i inwestycje – inspiruje miliony ludzi. ŚDT 2017 – “Myśl Globalnie, Działaj Lokalnie” – 7 czerwca 2017 roku! Trwają przygotowania do obchodów Światowego Dnia Targów 2017 (#GED17) w dniu 7 czerwca 2017 roku, a UFI Światowe Stowarzyszenie Przemysłu Targowego zaprasza ludzi z całego świata do włączenia się w akcję. Światowy Dzień Targów to szansa na świętowanie przemysłu targowego i promocję jego pozytywnego wpływu na tworzenie miejsc pracy, rozwój biznesu, innowacje i lokalne inwestycje. Liczymy na to, że w obchody GED17 zarówno w sieci jak i poprzez organizację szeregu akcji i wydarzeń lokalnych i w skali krajowej, włączą się ludzie na wszystkich kontynentach, z obiektów targowych, firm organizujących targi, studenci, lokalni partnerzy biznesowi i władze. „UFI wzywa wszystkie osoby pracujące w branży targów i wystaw, aby wzięły udział w obchodach Światowego Dnia Targów 2017 w dniu 7 czerwca, a także, aby głośno i dumnie podzieliły się informacją na temat swoich inicjatyw!”, mówi Andreas Gruchow, prezydent UFI, który wspólnie z grupą operacyjną ŚDT, koordynuje światowe wysiłki w zakresie prowadzonej akcji. „Inauguracja kampanii w 2016 roku zjednoczyła całą branżę targową w celu promocji, po raz pierwszy w historii, znaczenie targów na całym świecie. Spowodował dużo szumu, a GED17 będzie jeszcze większym wydarzeniem: bo to ekscytujący globalny wysiłek, który, jak wszystko na to wskazuje, będzie rosnąć z każdym rokiem.”, mówi dr Gruchow. Dzięki wyjątkowej sieci współpracy UFI, którą tworzą krajowe stowarzyszenia targowe, profesjonaliści z branży są gotowi do realizacji swoich planów związanych z obchodami GED17 w ich krajach. Zgodnie z zasadą „Myśl Globalnie, Działaj Lokalnie”, Światowy Dzień Targów 2017 zwraca szczególną uwagę na ludzki aspekt targów – spotkania twarzą w twarz. Podkreśla możliwości w zakresie marketingu i komunikacji biznesowej, zwraca uwagę na możliwości wykonywania różnorodnej pracy w branży, inspirujące zmiany i podejmowane lokalne inwestycje kreowane przez przemysł targowy na świecie. Aby pokazać znaczenie targów, UFI szacuje, że: – ponad 260 milionów zwiedzających – oraz 4,4 miliona firm wystawców – uczestniczy w targach każdego roku; – targi dają ich uczestnikom wysoki zwrot z inwestycji; przeciętnie każde 4 € wydane na targi, jeszcze przed zakończeniem targów przynosi 2 € zwrotu – oraz 8 € zwrotu w okresie trzech miesięcy po zakończeniu targów, – udający się na targi zwiedzający i firmy co roku wydają około 98 miliardów € (109 miliardów USD) – około połowy tych wydatków bezpośrednio przechodzi do rąk przemysłu targowego (organizatorów targów, obiektów targowych …), zaś druga połowa wydawana jest na usługi związane z turystykę (noclegi, transport …); – przemysł targowy zapewnia 680 000 etatów pracy w sprzedaży, marketingu, działalności operacyjnej i innych dziedzinach. Te liczby oraz kluczowe komunikaty dotyczące przemysłu targowego wykorzystywane w kampanii są dostępne na stronie internetowej UFI dla wszystkich, którzy dołączą do akcji ŚDT 2017. W 2016 roku, pierwsza w historii kampania Global Exhibitions Day zmobilizowała tysiące profesjonalistów targowych z 6o państw. Akcje podjęte w różnych krajach obejmowały m.in. LiveCom Academy, Let’s Meet at the Fair, The Sympathy SleepOut, biegi sportowe pod hasłem SDT. Zorganizowano spotkania z przedstawicielami rządów i organizacji biznesowych, konferencje prasowe, seminaria. W mediach społecznościowych wrzało od aktywności #GED. Przed finałowym dniem, grupa ŚDT na Facebook’u rosła o około 200 osób dzienne, pojawiały się niezliczone zdjęcia, filmiki, GIFy, informacje prasowe, artykuły i trwała dyskusja z udziałem dziesiątek tysięcy osób. . Jak możesz dołączyć do akcji GED17 i stać się częścią światowej społeczności? – sprawdź listę krajowych stowarzyszeń targowych i odnajdź najbliższy event GED17, – znajdź inspirację do zorganizowania własnej akcji GED17, – skorzystaj z zestawu narzędzi promocyjnych GED17 – loga i wskazówek dotyczących działań w mediach społecznościowych, – śledź najnowsze działania GED17 i zachęcaj kolegów i przyjaciół by dyskutowali za pośrednictwem: twitter @GED_2017, grupy GED na Facebook’u itd. … UFI Światowe Stowarzyszenie Przemysłu Targowego, ma ponad 700 członków w 74 krajach. Łączy organizatorów targów, operatorów obiektów, dostawców usług oraz krajowe i międzynarodowe organzacje / stowarzyszenia targowe. Aktualnie 38 partnerskich stowarzyszeń targowych uczestniczy w kampanii Światowy Dzień Targów pod auspicjami UFI: AAXO (Afryka Południowa), AEFI (Włochy), AEO (Wielka Brytania), AFE (Hiszpania), AFECA (Azja), AFIDA (Ameryka Środkowa i Południowa), AMPROFEC (Meksyk), AOCA (Argentyna), AUMA (Niemcy), CAEM (Kanada), CEFA (Europa Środkowa), CENTREX (Europa Środkowa), CFI (Włochy), EEAA (Australazja), EEIA (UE), EFU (Ukraina), EMECA (Europa), EXSA (Południowa Afryka), FAIRLINK (Szwecja), FAMAB (Niemcy), HKECIA (Hong-Kong), IAEE (USA), IDFA (Niemcy), IECA (Indonezja), IEIA (Indie), IELA (świat), LECA (Liban), MACEOS (Malezja), MFTA (Makao), PCEI (Polska), RUEF (Rosja), SACEOS (Singapur), SECB (Singapur), SISO (USA), TEA (Tajlandia), TFOA (Turcja), UBRAFE (Brazylia) i UNIMEV (Francja). Źródło: www.ufi.org/ged – UFI – Światowe Stowarzyszenie Przemysłu Targowego, 7 luty 2017 r.