Polska Izba Przemysłu Targowego kontynuuje kampanię „Targi dają więcej”. W tym roku działania promocyjne realizowane są przede wszystkim w Internecie. Celem kampanii „Targi Dają Więcej” jest budowanie pozytywnego wizerunku targów, postrzeganego w dzisiejszym świecie jako nowoczesny instrument komunikacji. Na bieżąco o naszych działaniach będziemy informowali na stronie www.targidajawiecej.pl oraz na naszym fanpagu na portalu Facebook. W tym roku włączymy się także w akcję #GED2017 z okazji Światowego Dnia Targów. W lutym podczas spotkania na Międzynarodowych Targach Poznańskich, w którym udział wzięli przedstawiciele instytucji zrzeszonych w Polskiej Izbie Przemysłu Targowego organizatorzy kampanii stworzyli ramowy plan działań na najbliższe miesiące. Przed nami wiele wyzwań, ale wiemy, że to będzie dobry rok! Źródło: Polska Izba Przemysłu Targowego, marzec 2017 r.