Targi 4.0. – znamy laureatów konkursu!

Esej, spot promocyjny albo prezentacja multimedialna poświęcona branży targowej.  To zadanie, które Polska Izba Przemysłu Targowego postawiła przed uczestnikami konkursu „Targi 4.0”. Jury wyłoniło zwycięzców.

 

Konkurs dla studentów polskich uczelni „Targi 4.0” jest jednym z elementów kampanii Targi Dają Więcej. Do udziału w konkursie zaproszeni zostali studenci wydziałów zarządzania i marketingu. Ich zadaniem było przygotowanie eseju, prezentacji multimedialnej lub spotu na jeden z dziesięciu tematów poświęconych branży targowej, jej przyszłości, a także narzędziom, które organizatorzy targów mogą wykorzystywać w promocji swoich wydarzeń. Do wygrania były atrakcyjne nagrody m.in. stypendium naukowe o wartości 3 tys. złotych, tablety czy inne nagrody rzeczowe.

Jury powołane przez Polską Izbę Przemysłu Targowego, w którym znalazły się m.in. dr Małgorzata Legiędź-Gałuszka – rektor Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej we Włocławku czy Lena Bretes – w przeszłości dziennikarka i prezenterka telewizji TVP oraz założyciel TVP-INFO, a obecnie dyrektor World Trade Center w Poznaniu, oceniło przesłane prace. – Uczestnicy konkursu dobrze odrobili zadaną lekcję, choć w zgłoszeniach konkursowych brakowało nam odrobiny szaleństwa. Jestem przekonana, że dla studentów to było cenne i ciekawe doświadczenie – mówi dr Małgorzata Legiędź-Gałuszka. – Sama koncepcja organizacji konkursu powinna być kontynuowana w kolejnych latach, by przekonać młodych ludzi, że targi to miejsce dla nich – także w kontekście przyszłej kariery zawodowej czy po prostu możliwości realizacji rozmaitych pasji – dodaje.

And the winner is

W kategorii „spot promocyjny” jury przyznało stypendium o wartości 3 tys. złotych netto
Martynie Maier za pracę pt. „Targi Dają Więcej – korzyści z udziału w targach”. Trzecie miejsce przyznano natomiast ex aequo: Joannie Dobosz i Izabeli Skrzyniarz. Drugiego miejsca nie przyznano. W kategoriach esej jury zdecydowało nie przyznawać głównej nagrody. Drugie miejsce za pracę pisemną „Targi Dają Więcej” otrzymały: Arleta Bieniek i Gabriela Golanowska, natomiast trzecią nagrodę przyznano Dorocie Orlińskiej za esej „Nowe media w służbie targów”. W kategorii prezentacja multimedialna także nie wyłoniono zwycięzcy. Drugą nagrodę otrzymał natomiast duet: Marlena Kapusta i Paweł Płaza. W tej kategorii nie przyznano także nagrody za trzecie miejsce.

Uroczysta Gala wręczenia nagród odbędzie się w Warszawie w Centrum Praskim Koneser podczas obchodów Global Exhibitions Day 2019 -GED19, które zaplanowano 5 czerwca. Na Gali laureaci będą mieli możliwość zaprezentowania swoich nagrodzonych prac.

Tegoroczne obchody GED19 objęli swoim patronatem: 

 

  • Andżelika Możdżanowska, Sekretarz Stanu, Pełnomocnik Rządu do spraw Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Ministerstwie Inwestycji i RozwojuKrajowa Izba Gospodarcza

O szczegółach Gali laureaci Konkursu zostaną powiadomieni na 2 tygodnie przed uroczystością. Zwycięzcy konkursu swoje prace będą mogli zaprezentować także podczas innych wydarzeń branżowych organizowanych przez Polską Izbę Przemysłu Targowego.