Uczestnicy szkolenia Expo Marketing świętowali Global Exhibition Day 2018!

Nowoczesny marketing wystawienniczy zwiększający sprzedaż – był tematem przewodnim trzeciej edycji szkolenia Expo Marketing – którego celem jest dostarczenie polskim wystawcom najnowszej wiedzy służącej zwiększeniu efektywności sprzedażowej i marketingowej stoiska targowego. Na termin spotkania w Business Centre Club w Warszawie, wybrano w tym roku dzień 6 czerwca, by uczcić Global Exhibitions Day. Nawiązanie do światowego święta targów to symboliczne potwierdzenie polskiej przynależności do międzynarodowej rodziny biznesu wystawienniczego, naszej rosnącej w nim roli i czerpania inspiracji z najlepszych światowych praktyk na rzecz podnoszenia jakości marketingu wystawienniczego w Polsce.

Adresatami Expo Marketing są firmy, które są otwarte na nowe pomysły służące zwiększeniu efektywności prowadzonych już działań wystawienniczych, jak też te, które dopiero zamierzają wystawiać się na targach i chcą od razu robić to jak najlepiej, by szybciej osiągać zamierzone cele. Dla firm świadczących usługi dla wystawców targowych udział w wydarzeniu był okazją do wymiany doświadczeń w zakresie najnowszych trendów i technik marketingu wystawienniczego, jak też do pozyskania klientów wśród wystawców targowych. Z udziału w wydarzeniu skorzystali właściciele i prezesi firm, menedżerowie marketingu i sprzedaży, szefowie eksportu i osoby odpowiedzialne za realizację działań wystawienniczych. Dzięki udziałowi w wykładach i praktycznych ćwiczeniach uczestnicy skorzystali z nowoczesnych technik planowania działań wystawienniczych, by zrealizować cele sprzedażowe i marketingowe, dowiedzieli się, z jakich targów skorzystać, by osiągnąć zamierzone rezultaty, lepiej wykorzystają narzędzia marketingu internetowego i działania w mediach społecznościowych, by zwiększyć liczbę klientów na swoim stoisku. Zdobyta podczas zajęć wiedza o neuromarketingu, technikach marketingu sensorycznego, digital signage, virtual reality, czy augmented reality pomaga w jej praktycznym zastosowaniu na targach.

Co zrobić, by zyskać klientów na rynku niemieckim, jak lepiej wykorzystać okres po targach, gdzie szukać dofinansowania do działań eksportowych? Udział w Expo Marketing pomógł w znalezieniu odpowiedzi na te pytania, będzie też okazją do skorzystania z indywidualnych porad, wymiany doświadczeń i nawiązania cennych kontaktów biznesowych. Expo Marketing poprowadził Jerzy Osika – ekspert ds. sprzedaży i marketingu wystawienniczego, prezes firmy Promedia, a także zaproszeni przez niego eksperci. Wśród nich byli w tym roku miedzy innymi: Agnieszka Strzelczyk – Walczak, prezes A.S. Messe Consulting i Jacek Kisiała, prezes Extend Vision. Tradycyjnie honorowym patronatem objęła wydarzenie Polska Izba Przemysłu Targowego, która w tym roku świętuje swoje 25-lecie. Expo Marketing wspierać będzie kampania informacyjna Izby pt. „Targi Dają Więcej”. Więcej o wydarzeniu www.expomarketing.com.pl
Serdecznie zapraszamy! Źródło: www.targidajawiecej.pl