Koordynowana przez UFI oraz partnerskie stowarzyszenia targowe, w tym Polską Izbę Przemysłu Targowego, kampania Global Exhibitions Day 2017, stała się okazją dla światowej premiery gry Targi.Taktyka. Okazja. autorstwa Jacka Kisiały z krakowskiej firmy wystawienniczej Extend Vision. Gra,którą patronatem objęła Polska Izba Przemysłu Targowego została zgłoszona do pierwszej edycji konkursu organizowanego przez UFI i magazyn Exhibition World Global – Exhibitions Day Awards .
Gracze rozpoczynający rozgrywkę wcielają się w gości targowych, których zadaniem jest odwiedzanie stoisk, przeglądanie katalogów, korzystanie z okazji oraz opracowanie taktyki zdobycia jak największej liczby punktów. Mamy nadzieję, że dzięki prostym zasadom oraz zastosowaniu wielu elementów rozrywkowych gra Targi.Taktyka.Okazja znajdzie zwolenników również wśród osób niezwiązanych bezpośrednio z branżą wystawienniczą. Gra stanowi nie tylko przyjemną lekcję poznawania mechanizmów, którymi rządzą się imprezy targowe, ale także prezentuje szerokie spektrum możliwości wystawienniczych. Na planszy znalazły się autorskie projekty stoisk mogące stać się przydatną inspiracją dla osób planujących udział w targach. Źródło: Polska Izba Przemysłu Targowego ; http://gratargowa.pl/