Studia podyplomowe Marketing eventowo-wystawienniczy

Marketing eventowo-wystawienniczy to wyjątkowe studia podyplomowe, które w roku akademickim 2014/2015 wprowadza do swojej oferty Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Uczelnia zakłada szeroko zakrojoną współpracę z biznesem, czego efektem jest właśnie nowa oferta skierowana do absolwentów innych kierunków, chcących poszerzać swoją wiedzę w dziedzinie eventów i marketingu wystawienniczego. Program studiów został przygotowany przy współpracy z założycielami jednej z wiodących firm wystawienniczych, Extend Vision Sp.z o.o. Wykorzystanie wiedzy praktyków z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem pozwoliło na stworzenie specjalistycznego programu kształcenia, który ma na celu przygotowanie studentów do samodzielnego budowania strategii i realizacji projektów eventowo-targowych. Kadrę dydaktyczną na nowopowstającym kierunku tworzyć będą m.in. cieszący się wieloletnim doświadczeniem w branży: Jacek Kisiała i Robert Jurczak (właściciele Extend Vision), Grażyna Grabowska (Prezes Targów w Krakowie sp. z o.o.) oraz dr Marcin Gębarowski, ekspert w dziedzinie nowoczesnych form komunikacji z klientem, marketingu terytorialnego, marketingu targowego (pracownik naukowy Politechniki Rzeszowskiej) Dlaczego warto studiować Marketing eventowo-wystawienniczy? Rynek targów i eventów ciągle się rozwija. Nie dotyczy to tylko rynku polskiego, ale także międzynarodowego. W dobie Internetu, gdy większość biznesów przenosi się do sieci, targi nadal pozostają miejscem, gdzie „robi się” największe interesy. Najbardziej znaczące firmy przeznaczają sporą część swojego budżetu marketingowego na promocję w czasie targów i konferencji. Na targach w Polsce każdego roku swoją ofertę prezentuje około 30 tysięcy firm, a imprezy targowe odwiedza ponad milion zwiedzających. Te liczby rosną z każdym rokiem! Dlatego też WSE i Extend Vision przygotowały program studiów dostosowany do realiów i wymogów współczesnego rynku. Praktyczna i aktualna wiedza Program studiów podyplomowych obejmuje praktyczne aspekty związane z organizacją eventów i wystąpieniami targowymi: briefing, koncepcję, projekt i realizację. Dzięki pracy specjalistów studenci mogą spodziewać się interesujących zajęć, podczas których wykładowcy podzielą się swoim cennym doświadczeniem i zdradzą tajemnice know-how. Wykłady z ekspertami gwarantują najnowsze informacje, wiedzę „na bieżąco”, taką, która dla innych stanie się dostępna dopiero wtedy, gdy spowszechnieje. Pozwoli to studentom wejść na rynek pracy przygotowanym do aktywnych działań, z zapleczem najbardziej aktualnej i praktycznej wiedzy. Przyszłe miejsca pracy Mamy świadomość, że przy wyborze studiów kluczową rolę odgrywa planowanie przyszłej kariery zawodowej. Obecny rynek pracy jest wymagający i wiemy, że studenci także zdają sobie z tego sprawę. Dlatego też, polecamy studia podyplomowe Marketing eventowo-wystawienniczy, których główną zaletą jest praktyczna wiedza. Wiedza, która łączy zagadnienia z zakresu marketingu i PR, logistyki i prawa. Wiedza, która „otwiera granice” i pozwala na zdobycie pracy nie tylko w Polsce, ale i za granicą. Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie (WSE) założona została w 2003 roku. WSE oferuje studia w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym w ramach I i II stopnia. W ofercie znajdują się również liczne kierunki studiów podyplomowych. Działalność WSE nie ogranicza się jednak jedynie do świetnie przygotowanej oferty edukacyjnej. Uczelnia oferuje także liczne projekty badawczo-naukowe, szkolenia i kursy, a dzięki współpracy z biznesem umożliwia studentom aktywne wejście na rynek pracy. Marketing eventowo-wystawienniczy to studia podyplomowe, które powstały w odpowiedzi na potrzeby rynku. Nowoczesna, nastawiona na realia uczelnia i grono ekspertów od lat działających w branży targowej są gwarancją sukcesu! Więcej informacji na stronie uczelni.