Projekty przyszłości – EuroShop 2014 z silną polską reprezentacją

Kontakty, szanse, perspektywy. Dla handlu. Dla jego partnerów. Dla przyszłości. Tak w skrócie można opisać Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów, Sprzedaży i Reklamy Euroshop, odbywające się w Düsseldorfie w dniach 16-20 lutego 2014 r. W osiemnastej już edycja targów EuroShop udział bierze 75 wystawców z Polski. Targi podzielone są na 4 sektory tematyczne. Jednym z nich jest EuroExpo – salon poświęcony wystawiennictwu.
Rekordowa edycja Podczas nadchodzącej edycji po raz kolejny zostaną pobite rekordy. Pobyt ze strony wystawców jest tak duży, że edycja 2014 zajmie 16 zamiast jak dotychczas 15 hal. Dla Polski będzie to także rekordowa edycja. – W ciągu 4 dni targowych 2 200 wystawców z 57 krajów zaprezentuje swoje firmy i produkty w 16 halach targowych na łącznie 115 000 mkw. Wśród nich 75 polskich firm! Tak dużego udziału producentów znad Wisły jeszcze nie było na żadnych organizowanych w Duesseldorfie targach – mówi Agnieszka Strzelczyk-Walczak, prezes A.S. Messe Consulting, wyłącznego przedstawiciela na Polskę niemieckiej spółki targowej Messe Düsseldorf GmbH. – W stosunku do poprzedniej edycji targów, która również była licznie reprezentowana przez polskie firmy, odnotowaliśmy wzrost wynajętej powierzchni wystawienniczej o ponad 940 mkw, co w tym roku daje 2958 mkw. Jednoznacznie możemy stwierdzić, że targi EuroShop są doskonałym barometrem rynku i doskonale odzwierciedlają świetnie rozwijającą się w Polsce branżę retail – dodaje Agnieszka Strzelczyk- Walczak. Platforma światowego biznesu Targi EuroShop są znakomitym narzędziem marketingowym. To nie tylko szansa do śledzenia trendów rynkowych, ale także do osobistych spotkań z klientami z całego świata, których wystawcy wcześniej znali jedynie z e-maili i telefonów. Dla wielu firm z Polski, tak jak dla firm Meliński Minuth i Intermark Group z Poznania, liderów polskiego rynku usług wystawienniczych, członków Polskiej Izby Przemysłu Targowego, będzie to już kolejny udział w imprezie.
– Na targach Euroshop wystawiamy się po raz trzeci. Podczas Euroshop 2014 Intermark stawia na otwartość, ciekawe dyskusje, konferencje online. Będzie to okazja do poznania ludzi, którzy dzielą się swoją pasją i doświadczeniem – mówi prezes Inter-Mark Group, Maciej Witkowiak. Firma Meliński Minuth z niecierpliwością oczekuje targów. To już czwarta edycja, w której biorą udział. – Najbliższe targi zapowiadają się niezwykle emocjonująco ze względu na zaplanowane spotkania oraz awangardową koncepcję wystąpienia targowego, która ma na celu zaskoczyć oraz pozostać w pamięci naszych gości targowych na długo po zakończeniu targów – mówi Andrzej Meliński, prezes Melinski Minuth. Przygotowania do targów to wielomiesięczna praca, wszystko po to, aby pokazać się z jak najlepszej strony, ale także aby osiągnąć cel biznesowy. – Wystąpienie firmy Melinski Minuth na targach Euroshop stanowi istotny element nie tylko strategii wizerunkowej, ale również biznesowej. Tegorocznego wystąpienie na targach Euroshop ma służyć budowaniu relacji z zagranicznymi partnerami biznesowymi. Targi branżowe w Dusseldorfie tworzą bez wątpienia idealną scenerię do rozmów biznesowych na temat przyszłych projektów, rozwoju współpracy, innowacji oraz reagowania na zmiany zachodzące w świecie targowym. Ranga tego wydarzenia sprawia, że jest to wyjątkowa okazja do networkingu – mówi Andrzej Meliński. – Zaprezentujemy swoje najlepsze realizacje, nowatorskie rozwiązania wystawiennicze oraz profesjonalne zarządzanie projektem. Za pośrednictwem konferencji online będziemy łączyć się z naszymi klientami z Polski, USA, Włoch, Niemiec. Porozmawiamy z naszą ekipą montażową w Barcelonie oraz z zespołem projektowym w Polsce. Cieszymy się, że mamy potwierdzone spotkania z firmami z całego świata – mówi Maciej Witkowiak.
Źródło: Polska Izba Przemysłu Targowego; fot. Inter – Mark Group; Meliński Minuth; Messe Düsseldorf