Przemysł targowy a gospodarka regionu to tytuł artykułu prasowego jaki ukazał się w Rzeczpospolitej w dniu 30 września br. w efekcie współpracy merytorycznej PIPT z gazetą w ramach kampanii Regiony dla biznesu . Celem kampanii „Regiony dla biznesu” jest analiza poziomu i dynamiki rozwoju otoczenia biznesu w ostatnich latach w ujęciu regionalnym oraz charakterystyka zależności między poziomem rozwoju otoczenia biznesu i poziomem rozwoju społeczno-gospodarczego regionów. Kampania przedstawi między innymi odpowiedzi na takie pytania jak: • Które regiony Polski charakteryzują się najlepiej rozwiniętym otoczeniem biznesu? • Jak szybko i w jakim kierunku rozwijają się usługi otoczenia biznesu? • Jak kształtuje się zależność między poziomem rozwoju otoczenia biznesu a poziomem rozwoju regionalnego? Który model działania jest prawidłowy: biznes napędzający rozwój regionalny czy rozwój napędzający biznes? A może oba? Interesuje Cię tematyka rozwoju przedsiębiorczości, podniesienia konkurencyjności na rynku czy nowych inwestycji? Koniecznie zapoznaj się z artykułami ekspertów w kampanii „Regiony dla biznesu” rozpoczętej 30 września br. w dzienniku Rzeczpospolita a także – oraz o wiele więcej – na www.poradnikbiznesu.info. Kampanię wsparło wielu znakomitych ekspertów na czele z Prof. Dariuszem Rosatim oraz Prof. Elżbietą Mączyńską. Znajdziecie także artykuły: Ministerstwa Rozwoju, Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Polskiej Akademii Nauk, Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, Business Center Club i wielu, wielu innych… Zapraszamy do kiosków, na www.poradnikbiznesu.info oraz na największe targi biznesowe w Polsce „Biznes Expo”, gdzie dystrybuowane będzie prasowe wydanie kampanii!