Other services for exhibition industry
Adres: Kazachska 1/57, 02-999 Warszawa
Telefon: +48 22 855 2490, 642 2499
Fax: +48 22 855 4788
E-mail: biuro@as-messe.pl , promocja@as-messe.pl
Strona www: http://www.as-messe.pl/
Firma A.S. Messe Consulting Sp. z o.o. jest wyłącznym przedstawicielem na Polskę niemieckiej spółki targowej Messe Düsseldorf GmbH – organizatora branżowych targów i wystaw na świecie oraz jej siostrzanych spółek, firm: Messe Düsseldorf (Shanghai) i Messe Düsseldorf Asia – organizatorów targów branżowych w krajach azjatyckich.
Reprezentując w Polsce interesy wiodących w branży organizatorów targów na świecie zajmuje się obsługą firm – wystawców i odwiedzających biorących udział w targach z portfolio Messe Düsseldorf na całym świecie. Zakres działalności firmy obejmuje: prowadzenie biura przedstawicielskiego i wspieranie działalności zagranicznych organizatorów targów na polskim rynku, wspieranie w przygotowaniach i obsługę wystawców i zwiedzających targi, kontakty z mediami, współpracę ze związkami i organizacjami branżowymi, usługi w zakresie marketingu wystawienniczego, doradztwo w zakresie marketingu targowego oraz wsparcie polskich firm w działaniach eksportowych.
A.S. Messe Consulting Sp. z o.o. posiada certyfikat jakości „Firma z rekomendacją Polskiej Izby Przemysłu Targowego”.
Zabudowa stoisk targowych według indywidualnych projektów architektonicznych. Realizacja stoisk parterowych i piętrowych. Potwierdzeniem kreatywności zespołu i wysokiego standardu usług są otrzymane liczne wyróżnienia przyznane przez organizatorów targów. Kompleksowy zakres usług obejmuje m.in.: wykonanie profesjonalnej dokumentacji projektowej i technicznej, wykonanie zabudowy wystawienniczej, instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, realizację oświetlenia, opracowanie i wykonanie oprawy graficznej stoiska (elementy przestrzenne, podświetlane, wydruki wielkoformatowe), wyposażenie stoiska w meble, wyposażenie zaplecza kuchennego, profesjonalny sprzęt audiowizualny, serwis kwiatowy, techniczny, fotograficzny, sprzątanie stoiska, demontaż stoiska, transport i dostawę eksponatów oraz transport osobowy uczestników targów (w Poznaniu)
Firma Extend Vision działa na rynku marketingu wystawienniczego od roku 1994 r. Klienci firmy mogą wybierać wśród szerokiej gamy ekonomicznych rozwiązań wystawienniczych. Podstawowy profil działalności firmy to obsługa w zakresie wyposażenia firm w systemy wystawiennicze, konferencyjne, targowe, promocyjne, począwszy od projektu graficznego po finalny produkt. Całość oferty koncentruje się na trzech głównych dziedzinach: sprzedaży mobilnych systemów wystawienniczych, dających możliwość samodzielnego montażu i demontażu, autorskiej i systemowej zabudowie, kompleksowej obsłudze targowej oraz solventowym i atramentowym druku wielkoformatowym. Firma wciąż poszerza zakres swojej działalności w obrębie rynku wystawienniczego. Działalność Extend Vision została uhonorowana licznymi nagrodami i wyróżnieniami: Gazela Biznesu, Oko Reklamy, Statuetka Fair Play, Złoty Medal MTP, Acanthus Aureus.
Odwiedzający targi, wystawcy i organizatorzy imprez wystawienniczych korzystają ze wsparcia firmy Promedia w zakresie: edukacji i marketingu wystawienniczego. Dzięki organizowanym na targach wykładom, szkoleniom i konferencjom Promedia dostarcza odwiedzającym wiedzy z zakresu:: sprzedaży, marketingu, zarządzania, visual merchandisingu trendów konsumenckich i biznesowych, e-commerce. Wystawcy i organizatorzy targów zyskują wiedzę z marketingu wystawienniczego dzięki szkoleniom organizowanym bezpośrednio w firmach, na targach marketingu, jak też na corocznej konferencji Expo Marketing. W skutecznym dotarciu do klientów pomaga im Promedia jako agencja reklamowa i PR oraz wydawca czasopism (.jak np. Ambiente, Moda Męska) i portali branżowych. (np. Fshionbusiness.pl). Na targach zagranicznych polski biznes promowany jest poprzez wydawnictwa anglojęzyczne (np. Amiente International) oraz wykłady, które prowadzi prezes firmy Jerzy Osika.
BCS Software S.A. jest producentem i dostawcą Systemu ExpoSupport, zaawansowanego technologicznie systemu obsługi targów, konferencji i kongresów. System wspiera organizatorów targów w Polsce i za granicą. Wieloletnie doświadczenie pozwoliło nam stworzyć kompleksowe rozwiązanie, łączące wszystkie niezbędne dla organizacji i obsługi targów funkcjonalności, dołączając również kilka niespotykanych w żadnym innym systemie.
Wspieramy organizatora na długo przed rozpoczęciem imprezy, umożliwiając automatyzację wszystkich procesów towarzyszących targom. Od zakupu powierzchni przez wystawców do rejestracji uczestników, poprzez sprzedaż biletów i wydawanie kart wstępu, organizację miejsca wystawowego, kontrolę dostępu , rejestrację prelegentów i konfigurację relacji z wystawcami.
„Wisienką na torcie” jest korzystający z wszystkich informacji systemowych tworzony przez organizatora Targowy Portal Informacyjny. Oferuje on uczestnikom aktualne informacje, możliwość tworzenia indywidualnego kalendarza aktywności targowej, nawiązywanie kontaktów i umawianie spotkań (usługa One-to-One Meeting). Portal ten jest współczesną wizytówką targów lub konferencji, oraz narzędziem komunikacji z otoczeniem biznesowym.
Wyprodukowany przez nas i codziennie rozwijany Exposupport wykonany został w technologii umożliwiającej jego wynajmowanie organizatorom targów i konferencji oraz sprzedaż licencji operatorom powierzchni targowych.
Superexpo.com to platforma internetowa dokumentująca targi przy użyciu zdjęć panoramicznych. Przenosi rzeczywisty wymiar targów w wirtualną przestrzeń, umożliwiając nieograniczony, czasem i przestrzenią, dostęp do wydarzeń targowych. Dzięki czemu Państwa trud i wkład finansowy w zorganizowanie stoiska, będzie dalej widoczny w wirtualnej rzeczywistości.
Superexpo.com udostępnia każdemu wystawcy profil służący do skutecznego promowania i umacniania wizerunku firmy . Każdy użytkownik może korzystać z zaawansowanej technologicznie funkcjonalności portalu i poczuć się jak fizyczny uczestnik targów.
Wykonywane przez nas zdjęcia sferyczne stoiska wystawienniczego, wykonane są w nowatorskiej technice 360, na zdjęciach można oznaczać swoje produkty, dodawać filmy i pliki PDF.
KORZYŚCI PŁYNĄCE DLA TWOJEJ FIRMY
● możliwość prezentacji swojej oferty 365 dni w roku, 24 godziny na dobę ,
● możliwość bieżącej aktualizacji wszystkich danych wystawcy,
● proces ciągłego uatrakcyjniania oferty,
● wzmacnianie bieżących działań marketingowych, przekazem wirtualnym z rzeczywistych targów,
● budowanie historii wystawienniczej pomagającej w kreowaniu wiarygodnego i stabilnego wizerunku firmy,
● inwestycja w stoisko targowe nie znika, ale przynosi efekty także po ich zakończeniu,
● dodatkowy kanał wspierający działania potargowe,
● możliwość zwiedzania targów przez naszych klientów bez wychodzenia z domu.