Other services for exhibition industry

Adres: Kazachska 1/57, 02-999 Warszawa
Telefon: +48 22 855 2490, 642 2499
Fax: +48 22 855 4788
E-mail: biuro@as-messe.pl , promocja@as-messe.pl
Strona www: http://www.as-messe.pl/

Firma A.S. Messe Consulting Sp. z o.o. jest wyłącznym przedstawicielem na Polskę niemieckiej spółki targowej Messe Düsseldorf GmbH – organizatora branżowych targów i wystaw na świecie oraz jej siostrzanych spółek, firm: Messe Düsseldorf (Shanghai) i Messe Düsseldorf Asia – organizatorów targów branżowych w krajach azjatyckich.
Reprezentując w Polsce interesy wiodących w branży organizatorów targów na świecie zajmuje się obsługą firm – wystawców i odwiedzających biorących udział w targach z portfolio Messe Düsseldorf na całym świecie. Zakres działalności firmy obejmuje: prowadzenie biura przedstawicielskiego i wspieranie działalności zagranicznych organizatorów targów na polskim rynku, wspieranie w przygotowaniach i obsługę wystawców i zwiedzających targi, kontakty z mediami, współpracę ze związkami i organizacjami branżowymi, usługi w zakresie marketingu wystawienniczego, doradztwo w zakresie marketingu targowego oraz wsparcie polskich firm w działaniach eksportowych.
A.S. Messe Consulting Sp. z o.o. posiada certyfikat jakości „Firma z rekomendacją Polskiej Izby Przemysłu Targowego”.

Adres: Przemysłowa 3, 64-320 Buk
Telefon: +48 61 813 1224, 813 1023
FAX: +48 61 813 1224, 813 1023
E-mail: biuro@expolinia.pl
Strona www: http://www.expolinia.pl/

Zabudowa stoisk targowych według indywidualnych projektów architektonicznych. Realizacja stoisk parterowych i piętrowych. Potwierdzeniem kreatywności zespołu i wysokiego standardu usług są otrzymane liczne wyróżnienia przyznane przez organizatorów targów. Kompleksowy zakres usług obejmuje m.in.: wykonanie profesjonalnej dokumentacji projektowej i technicznej, wykonanie zabudowy wystawienniczej, instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, realizację oświetlenia, opracowanie i wykonanie oprawy graficznej stoiska (elementy przestrzenne, podświetlane, wydruki wielkoformatowe), wyposażenie stoiska w meble, wyposażenie zaplecza kuchennego, profesjonalny sprzęt audiowizualny, serwis kwiatowy, techniczny, fotograficzny, sprzątanie stoiska, demontaż stoiska, transport i dostawę eksponatów oraz transport osobowy uczestników targów (w Poznaniu)

 
Adres: Kamienna 43, 31-403 Kraków
Telefon: +48 12 415 5111
FAX: + 48 12 415 5155, 415 5111
E-mail: biuro@extendvision.pl
Strona www: http://www.wystawa.pl/ 

Firma Extend Vision działa na rynku marketingu wystawienniczego od roku 1994 r. Klienci firmy mogą wybierać wśród szerokiej gamy ekonomicznych rozwiązań wystawienniczych. Podstawowy profil działalności firmy to obsługa w zakresie wyposażenia firm w systemy wystawiennicze, konferencyjne, targowe, promocyjne, począwszy od projektu graficznego po finalny produkt. Całość oferty koncentruje się na trzech głównych dziedzinach: sprzedaży mobilnych systemów wystawienniczych, dających możliwość samodzielnego montażu i demontażu, autorskiej i systemowej zabudowie, kompleksowej obsłudze targowej oraz solventowym i atramentowym druku wielkoformatowym. Firma wciąż poszerza zakres swojej działalności w obrębie rynku wystawienniczego. Działalność Extend Vision została uhonorowana licznymi nagrodami i wyróżnieniami: Gazela Biznesu, Oko Reklamy, Statuetka Fair Play, Złoty Medal MTP, Acanthus Aureus.

Adres: Marszałkowska 58 lok. 15,  00-545 Warszawa
Telefon: + 48 22 243 45 33
E-mail: biuro@promedia.biz.pl
Strona www: http://www.promedia.biz.pl/

Odwiedzający targi, wystawcy i organizatorzy imprez wystawienniczych korzystają ze wsparcia firmy Promedia w zakresie: edukacji i marketingu wystawienniczego. Dzięki organizowanym na targach wykładom, szkoleniom i konferencjom Promedia dostarcza odwiedzającym wiedzy z zakresu:: sprzedaży, marketingu, zarządzania, visual merchandisingu trendów konsumenckich i biznesowych, e-commerce. Wystawcy i organizatorzy targów zyskują wiedzę z marketingu wystawienniczego dzięki szkoleniom organizowanym bezpośrednio w firmach, na targach marketingu, jak też na corocznej konferencji Expo Marketing. W skutecznym dotarciu do klientów pomaga im Promedia jako agencja reklamowa i PR oraz wydawca czasopism (.jak np. Ambiente, Moda Męska) i portali branżowych. (np. Fshionbusiness.pl). Na targach zagranicznych polski biznes promowany jest poprzez wydawnictwa anglojęzyczne (np. Amiente International) oraz wykłady, które prowadzi prezes firmy Jerzy Osika.

 
Adres: Sienna 86/86, 00-815 Warszawa
Telefon: +48 22 866 38 88
E-mail: biuro@bcs.com.pl
Strona www: http://www.exposupport.pl

BCS Software S.A. jest producentem i dostawcą Systemu ExpoSupport, zaawansowanego technologicznie systemu obsługi targów, konferencji i kongresów. System wspiera organizatorów targów w Polsce i za granicą. Wieloletnie doświadczenie pozwoliło nam stworzyć kompleksowe rozwiązanie, łączące wszystkie niezbędne dla organizacji i obsługi targów funkcjonalności, dołączając również kilka niespotykanych w żadnym innym systemie.

Wspieramy organizatora na długo przed rozpoczęciem imprezy, umożliwiając automatyzację wszystkich procesów towarzyszących targom. Od zakupu powierzchni przez wystawców do rejestracji uczestników, poprzez sprzedaż biletów i wydawanie kart wstępu, organizację miejsca wystawowego, kontrolę dostępu , rejestrację prelegentów i konfigurację relacji z wystawcami.

„Wisienką na torcie” jest korzystający z wszystkich informacji systemowych tworzony przez organizatora Targowy Portal Informacyjny. Oferuje on uczestnikom aktualne informacje, możliwość tworzenia indywidualnego kalendarza aktywności targowej, nawiązywanie kontaktów i umawianie spotkań (usługa One-to-One Meeting). Portal ten jest współczesną wizytówką targów lub konferencji, oraz narzędziem komunikacji z otoczeniem biznesowym.

Wyprodukowany przez nas i codziennie rozwijany Exposupport wykonany został w technologii umożliwiającej jego wynajmowanie organizatorom targów i konferencji oraz sprzedaż licencji operatorom powierzchni targowych.

 
Adres: ul. Św. Marcin 45C/24, 61-806 Poznań
Telefon: + 48 531 899 531
E-mail: office@superexpo.com
Strona www: https://superexpo.com

Superexpo.com to platforma internetowa dokumentująca targi przy użyciu zdjęć panoramicznych. Przenosi rzeczywisty wymiar targów w wirtualną przestrzeń, umożliwiając nieograniczony, czasem i przestrzenią, dostęp do wydarzeń targowych. Dzięki czemu Państwa trud i wkład finansowy w zorganizowanie stoiska, będzie dalej widoczny w wirtualnej rzeczywistości.

Superexpo.com udostępnia każdemu wystawcy profil służący do skutecznego promowania i umacniania wizerunku firmy . Każdy użytkownik może korzystać z zaawansowanej technologicznie funkcjonalności portalu i poczuć się jak fizyczny uczestnik targów.

Wykonywane przez nas zdjęcia sferyczne stoiska wystawienniczego, wykonane są w nowatorskiej technice 360, na zdjęciach można oznaczać swoje produkty, dodawać filmy i pliki PDF.

KORZYŚCI PŁYNĄCE DLA TWOJEJ FIRMY

●    możliwość prezentacji swojej oferty 365 dni w roku, 24 godziny na dobę , 

●    możliwość bieżącej aktualizacji wszystkich danych wystawcy,   

●    proces ciągłego uatrakcyjniania oferty,   

●    wzmacnianie bieżących działań marketingowych, przekazem wirtualnym z rzeczywistych targów,   

●    budowanie historii wystawienniczej pomagającej w kreowaniu wiarygodnego i stabilnego wizerunku firmy,   

●    inwestycja w stoisko targowe nie znika, ale przynosi efekty także po ich zakończeniu,   

●    dodatkowy kanał wspierający działania potargowe,   

●    możliwość zwiedzania targów przez naszych klientów bez wychodzenia z domu.