Nowe oblicze EXPO XXI Warszawa – zmiana logo, nazwy i strategii komunikacyjnej

Z przyjemnością informujemy, że z początkiem listopada EXPO XXI zmieniło nazwę, logo i komunikację wizualną. Nowy wizerunek związany jest z wdrożoną od września strategią zmiany pozycjonowania obiektu ze specjalizacji targowej, na multivenue. Intensywne prace nad nową strategią komunikacyjną EXPO XXI trwały od kilku miesięcy. Zmiany objęły zarówno komunikację wizualną, jak i działania sprzedażowe oraz marketingowe firmy. Od listopada posługujemy się nowym logo i nazwą – EXPO XXI Warszawa. Skrócenie i uproszczenie dotychczasowej nazwy jest wynikiem m.in. aktywnych działań komunikacyjnych, które kierujemy nie tylko do klientów polskich, ale także zagranicznych. Inspiracją do stworzenia nowego logo EXPO XXI był zaś z jednej strony najbardziej rozpoznawalny element obiektu – fasada głównego budynku, z drugiej zaś aktualne trendy w designie związane z wykorzystaniem koloru, który oddaje nowoczesny i wielofunkcyjny charakter obiektu. Motywatorem do wprowadzenia nowej strategii i zmian w identyfikacji wizualnej była naturalna ewolucja EXPO XXI z miejsca o przeznaczeniu przede wszystkim targowo-kongresowym na multivenue. Od dłuższego czasu, właściwie od momentu wybudowania Hali nr 4, przygotowywano wnętrza i infrastrukturę do obsługi różnego typu wydarzeń – koncertów, kongresów, wystaw, gali czy wieczornych eventów. Wdrożone zmiany to więc nie tylko nowe logo czy kolorystyka, ale całkiem nowe pozycjonowanie EXPO XXI Warszawa. Już teraz EXPO XXI jest jedną z najchętniej wybieranych lokalizacji, jeśli chodzi o gale i eventy firmowe – to właśnie w EXPO XXI odbyła się np.: tegoroczna edycja imprezy Desperados Endless Night Party. A już niedługo nowe oblicze znajdzie potwierdzenie także w wydarzeniach związanych z modą i lifestylem. W listopadzie EXPO XXI gościć bowiem pokaz najnowszej kolekcji marki Bohoboco, zaś w grudniu kolejną edycję Gali Finałowej konkursu Miss Polonia. Zmiana strategii komunikacyjnej EXPO XXI wdrażana będzie w dwóch etapach. Do końca 2014 roku nowe logo, nazwa i kolorystyka zostaną zaimplementowane do wszystkich materiałów firmowych i sprzedażowych. W 2015 zmiany obejmą także budynki EXPO XXI Warszawa, które zyskają nowe oznakowanie i wystrój. Źródło: EXPO XXI Warszawa