W dniach od 5-9 marca br. w Duesseldorfie odbyła się kolejna edycja Międzynarodowych Targów Wyposażenia Sklepów, Sprzedaży i Reklamy – EuroShop 2017. To największa w swojej branży impreza targowa, która przyciąga rzesze zainteresowanych nowościami handlowców. W zakresie wyposażenia, organizacji i zabezpieczenia sklepów, magazynów i pozostałych komórek handlowych kontrahenci otrzymują kompleksową ofertę technologii, zastosowań i innowacyjnych rozwiązań, które następnie mogą wprowadzić w swoich punktach handlowych. Jako, że profil wystawców obejmuje również projektantów i wykonawców ekspozycji targowych, podobnie jak w minionych latach, w targach wzięły udział również wiodące firmy wystawiennicze z Polski, w tym Członkowie Polskiej Izby Przemysłu Targowego. Udział polskich firm koordynowała firm A.S. Messe Consulting z Warszawy, która jest oficjalnym przedstawicielem organizatora Messe Duesseldorf w Polsce.
Fot. Euroshop