MP Power Awards – 5. edycja konkursu branży eventowej

Polska Izba Przemysłu Targowego jest Partnerem 5. edycji konkursu branży eventowej MP Power Awards. W konkursie jurorzy wybierają najlepsze projekty, obiekty oraz w tym roku po raz pierwszy – produkt eventowy. Nagradzają także wyróżniające się osobowości branży oraz kreatywnych. Finał MP Power Awards, jednocześnie finałowy event Meetings Week Poland 2017 odbędzie się 24 marca w przestrzeni Toru Wyścigów Konnych Służewiec w Warszawie. CelemMP Power Awards jest wyróżnienie najlepszych eventów i projektów, wskazaniemiejsc i produktów ze szczególnym potencjałem eventowym oraz wyróżnienieosobistości branży. Do udziału w MP Power Awards organizator – MeetingPlanner.pl zaprasza agencjeeventowe, incentive travel, marketinge, biura PCO, DMC, agencje specjalizującesię w organizacji aktywnego outdooru i team buildingu, firmy cateringowe imultimedialne specjalizujące się w obsłudze sektora eventowego, meetingplannerów i marketerów odpowiedzialnych za realizację projektów z zakresu branżyeventowej w korporacjach, instytucjach i stowarzyszeniach.
Konkurs MP Power Awards tworzą: MP PowerProjekt, MP Power Venue, MPPower Produkt oraz MP Power 12. Konkursemtowarzyszącym MPPower Awards jest Kreatywny Roku Branży Eventowej. Wramach MP Power Projekt zostaną poddane analizie i ocenierealizacje w następujących kategoriach głównych:event promocja marki BtoB i BtoC, event firmowy – celebracja, integracja iedukacja, event pozostałe formy, incentive travel BtoE i BtoB, program wsparciasprzedaży z wykorzystaniem incentive travel, kongres, targi oraz kampania zintegrowanaz wykorzystaniem event marketingu i towarzyszących: CSR w branży eventowej,catering, oprawa wizualna. WMP Power Venuezaprezentowane zostaną miejsca – hotele, centra konferencyjne, obiektywielofunkcyjne i unikatowe – z największym eventowym potencjałem. W ramach MP PowerVenue zostaną poddane analizie i ocenie obiekty w następujących kategoriach: event, kongres,multi, biznes i unique. Elementem,który ma za zadanie pomóc jurorom w podjęciu decyzji o zwycięskim obiekcie,jest audyt przeprowadzony przez firmę Z–Factor, partnera tej części konkursu.Nominowane projekty są prezentowane podczas Forum Obiektów (Meetings WeekPoland). MPPower Produkt to nowość w konkursieMP Power Awards. Do tej części konkursu można zgłaszać produkty, atrakcje,usługi, które mogą stać się częścią programu eventu i zdaniem zgłoszeniodawcywpływać znacząco na jego uatrakcyjnienie. Termin zgłaszania projektów, obiektów i produktów – 10 lutego. Konkurstowarzyszący MP Power Awards – KreatywnyRoku Branży Eventowej powstał z potrzeby wyróżnienia najlepszychkreatywnych, zwrócenia uwagi na kreację w branży eventowej oraz stworzeniaprofilu zawodowego kreatywnego w branży eventowej. Przebiega dwutorowo –skierowany jest do profesjonalistów oraz tych, którzy chcieliby wiązać zkreacją swoją karierę i zawodowy rozwój. Konkurs przeprowadzany jest w dwóchkategoriach. Termin nadsyłania zgłoszeń do konkursu Kreatywny Roku Branży Eventowej – 15 lutego. RozstrzygnięcieMP Power Awards nastąpi podczas finałowej Gali MP Power Night, która odbędziesię 24 marca w przestrzeni Toru Wyścigów Konnych Służewiec w Warszawie, Trybuna2. Gala będzie także finałowym eventem Meetings Week Poland 2017.
Informacje dotyczące zasad udziału w konkursie znajdują się na stronie: www.mppowerawards.com Organizatoremkonkursu jest portal MeetingPlanner.pl: www.meetingplanner.pl.