Meliński Minuth pierwszą w Polsce firmą z certyfikatem ISO 20121:2012

Członek Polskiej Izby Przemysłu Targowego, firma Meliński Minuth otrzymała pozytywną rekomendację do przyznania certyfikatu ISO 20121:2012 w obszarze Zrównoważonego Zarzadzania Eventami. Został on zintegrowany z funkcjonującym od 2001 roku w firmie Systemem Zarządzania Jakością ISO 9001:2008. To największy, choć nie jedyny, sukces odnotowany przez poznańską firmę w 2014 r. Wdrożenie nowej normy to także przeniesienie światowych trendów i najwyższych standardów na rynek lokalny. ISO 20121 zawiera katalog wymagań i wytycznych pozwalających organizować wydarzenia zgodnie ze zrównoważonym rozwojem. Dotyczy to zarówno organizacji małych lokalnych eventów, szkoleń i spotkań biznesowych, jak również dużych imprez masowych, takich jak targi, festiwale, wydarzenia sportowe, a nawet polityczne szczyty światowych przywódców. Dzięki certyfikacji za zgodność z ISO 20121 Meliński Minuth nie tylko wznosi się na wyższy poziom zarządzania, ale minimalizuje także negatywny wpływ na środowisko, poprawiając stabilność wydarzeń, w których bierze udział. System pomaga w przyjmowaniu postawy zorganizowanego działania oraz w promocji idei zrównoważonego rozwoju w otoczeniu biznesowym. Nowe wyzwania ISO 20121 stawia przed przedsiębiorstwem je wdrażającym realne wyzwania. – Zdobywanie certyfikatów podyktowane jest przede wszystkim chęcią rozwoju oraz dostosowania się do najwyższych, światowych standardów. Oczywiście samo posiadanie certyfikatu nie jest czymś, co buduje naszą markę i wiarygodność w oczach klientów, istotne jest to, by w praktyce działać zgodnie z założeniami projektu. – zdradza Andrzej Meliński, Prezes Meliński Minuth – Naszym celem jest nie tylko rozwój firmy, ale całej branży targowej. Edukacyjny aspekt wdrażania certyfikatu jest dla nas nie lada wyzwaniem. Jestem jednak przekonany, iż przyniesie oczekiwany skutek, w postaci wzrostu świadomości proekologicznej wśród przedstawicieli naszej profesji. – dodaje Prezes Meliński. Wdrożenie systemu ISO 20121 wpisuje się filozofię firmy, której podstawą jest nieustanny rozwój i doskonalenie się zarówno w obszarze produkcyjnym, jak i obsługi klienta. Źródło: Meliński Minuth; Polska Izba Przemysłu Targowego; grudzień 2014 r.