W dniach 25 – 27 sierpnia 2016 r. w Balatonfüred (Węgry) odbyły się Letnie Warsztaty CENTREX – Międzynarodowego Związku Statystyk Targowych. Głównym tematem były pozycja, marka i strategie komunikacyjne CENTREX oraz innych wiodących stowarzyszeń przemysłu targowego.Udział w Warsztatach wzięli udział przedstawiciele firm targowych należących do CENTREX, na czele z jej przewodniczącym CENTREX, Andrzejem Mochoniem, prezesem zarządu Targów Kielce. Na zaproszenie CENTREX moderatorem i głównym prelegentem był konferencji był prof. dr Sinisa Zaric, z belgradzkiego Uniwersytetu Ekonomicznego, praktyk targowy i ekspert w dziedzinie strategii komunikacyjnych i marketingowych. Podczas konferencji uczestnicy zapoznali się z najnowszymi trendami w zakresie strategii komunikacyjnych, w odniesieniu do branży targowej. Jeden z najgorętszych trendów związanych z komunikacją i marketingiem online to content marketing, czyli marketing treści. Głównym celem warsztatów była dyskusja pod kątem zarówno wypracowania odpowiednich rozwiązań zakresie komunikacji wewnętrznej z członkami, dla wzmocnienia korzyści z przynależności firm do organizacji branżowej, jak i debata na temat tego, w jaki sposób członkowie, tworzący społeczność biznesową zrzeszoną w organizacji targowej, powinni za pomocą własnych działań komunikacyjnych wspierać działalność swojej organizacji, a tym samym budować jej wysoką pozycję w branży i wpływać na jej pozytywny wizerunek. Uczestnikom warsztatów zaprezentowane zostały przykłady wiodących stowarzyszeń targowych, współpracujących z CENTREX: AUMA – Niemieckiego Stowarzyszenia Przemysłu Targowego i PIPT – Polskiej Izby Przemysłu Targowego. Źródło: Polska Izba Przemysłu Targowego, 1 września 2016 r.