Grupa MTP otrzymała nominację w prestiżowym konkursie Transform Awards Europe, w kategorii “Best Brand Architecture Solution”. To nagroda za najlepsze praktyki w zakresie rozwoju marek korporacyjnych, produktowych i globalnych w Europie. Koncepcję rebrandingu marki Międzynarodowe Targi Poznańskie, który wdrożony został w 2019 roku, stworzyła globalna agencja kreatywna Dragon Rouge.
Już sama nominacja w tak ważnym konkursie jest ogromnym wyróżnieniem, tym bardziej, że ocenie podlegają nie tylko strategie, lecz także poziom realizacji procesu rebrandingu. Powołanie do życia marki Grupa MTP to efekt kreatywnej współpracy, która zaowocowała stworzeniem spójnego wizerunku, który doskonale oddaje tożsamość marki – mówi Przemysław Trawa, prezes zarządu Grupy MTP.
W ramach nowej strategii powstała marka korporacyjna – Grupa MTP, która łączy w sobie portfolio obiektów (Międzynarodowe Targi Poznańskie, Poznań Congress Center, Arena Poznań) oraz usług (Idea Expo, Restauracje Garden City, City Marketing, ToBilet.pl). Dzięki przejrzystej architekturze marek możliwości Grupy MTP w zakresie kompleksowej realizacji targów, kongresów i eventów są czytelne dla klientów oraz uczestników wydarzeń.
Nagrody Transform Awards przyznawane są co roku przez Transform Magazine, brytyjski magazyn branżowy za udaną transformację marki lub organizacji w kilkunastu kategoriach, osobno na każdym kontynencie. Ogłoszenie wyników konkursu i wręczenie nagród Transform Awards Europe odbędzie się w Londynie 3 marca 2020.