#GED18 – pierwsze głośne uderzenie! Tak, to my, Polska, jako pierwsza oficjalnie rozpoczęlismy działania kampanii #GED18 – na długo przed oficjalną datą – stało się to podczas Zimowego Zjazdu Polskiej Izby Przemysłu Targowego. Podczas konferencji branżowej PIPT ogłosiła nowe motto, pod jakim poprowadzi działania w Polsce: #GEDmoving Zainicjowana 2 lata temu przez UFI, kampania promocyjna Global Exhibitions Day, będzie realizowana w 2018 roku wokół daty 6 czerwca. Kampania Global Exhibitions Day to możliwość świętowania sukcesu jaki odnosi przemysł targowy i podkreślenia pozytywnego wpływu tej branży na działalność biznesową firm, rozwój rynku pracy, innowacyjność firm i rozwój gospodarczy regionów. UFI – Światowe Stowarzyszenie Przemysłu Targowego oraz wszystkie stowarzyszenia targowe, które włączyły się jako partnerzy kampanii #GED18, zapraszają ludzi z całego świata do włączenia się w kampanię. Partnerami kampanii są organizacje: AAXO (Afryka Południowa), AEFI (Włochy), AEO (Wielka Brytania), AFE (Hiszpania), AFECA (Azja), AFIDA (Ameryka Środkowa i Południowa), AMPROFEC (Meksyk), AOCA (Argentyna), AUMA (Niemcy), CAEM (Kanada), CEFA (Europa Centralna), CENTREX (Europa Centralna), CFI (Włochy), EEAA (Australazja), EEIA (Unia Europejska), EFU (Ukraina), EMECA (Europa), EXSA (Afryka Południowa), FAIRLINK (Szwecja), FAMAB (Niemcy), HKECIA (Hong-Kong), IAEE (USA), IDFA (Niemcy), IECA (Indonezja), IEIA (Indie), IELA (Świat), IFES (Świat), LECA (Liban), MACEOS (Malezja), MFTA (Makao), PCEI (Polska), RUEF (Rosja), SACEOS/SECB (Singapur), SCEIA (Chiny), SISO (USA), TEA (Tajlandia), TECA (Taiwan), TFOA (Turcja), UBRAFE (Brazylia) and UNIMEV (Francja). #GED18 – przygotowania trwają Po spotkaniu inicjującym, we wrześniu ub.r., UFI wraz z kilkoma partnerskimi stowarzyszeniami targowymi przystąpiło do przygotowania nowych materiałów materiały pod kątem kampanii #GED18. Partnerzy kampanii GED utworzyli specjalne dwie grupy robocze, które opracowują materiały merytoryczne dla dwóch tematów przewodnich kampanii GED18 – działania lobbingowe i talenty oraz czuwać będą nad ich wdrożeniem w ramach kampanii. Ponadto partnerzy akcji GED18 mają dodatkowe wsparcie. Komitet UFI ds. Marketingu pomaga grupie roboczej „Lobbing”, zaś Komitet UFI ds. Zasobów Ludzkich wspiera grupę roboczą „Talent”. Prezydent UFI Corrado Peraboni napisał: „Już w 2017 roku zdecydowaliśmy, aby powiedzieć „nie” konserwatywnemu postrzeganiu przemysłu targowego przez młodych profesjonalistów targowych i pokazać im jaką jest on różnorodną, szybko rozwijająca się i ekscytującą branżą, o czym wszyscy wiemy. W UFI kontynuujemy prace nad nowym komponentem merytorycznym kampanii Global Exhibitions Day 2018, której finał odbędzie się w dniu 6 czerwca 2018 roku, jakim są „talenty” w przemyśle targowym. Przygotowania do kampanii trwają. W tym roku skoncentrujemy się na dwóch zagadnieniach: LOBBING i TALENTY. Pracują dwie grupy robocze, a każdy dodatkowy wkład pracy jest mile widziany. Chciałbym zaprosić do włączenia się w działania wszystkich profesjonalistów targowych, aby kampania GED18 była najlepszą z dotychczasowych – o przygotowanie i udział wielu różnorodnych wydarzeń promocyjnych, które zostaną zorganizowane na całym świecie. Śledźcie aktualne informacje na www.globalexhibitionsday.org !” Ponadto wkrótce uruchomiony zostanie online instrument, który ułatwi raportowanie i zebranie informacji na temat różnorodnych działań w ramach kampanii GED, a umożliwi wszystkim wymianę informacji dotyczących działań planowanych wokół daty 6 czerwca 2018. Dostęp do tego instrumentu będzie możliwy za pomocą nowej strony UFI poświęconej kampanii GED – www.globalexhibitionsday.com. Kontakt w sprawie dodatkowych informacji: ged@ufi.org – UFI zaprasza na stronę i zachęca do pobrania zestawu logotypów GED w jakości pozwalającej na druk logo i do wykorzystania na stronach internetowych. To będzie trzecia edycja kampanii Global Exhibitions Day i już nie możemy doczekać się zgiełku i wrzawy jakie ponownie pojawią się wokół przemysłu targowego na całym świecie. Podzielcie się swoimi emocjami z tysiącami innych profesjonalistów targowych biorących udział w kampanii GED w różnych kanałach GED w mediach społecznościowych: na Facebooku, na kanale Twitter: @GED_2018 / #GED18 i na LinkedIn. Nagrody Global Exhibitions Day 2018 Awards W związku z pozytywnym oddźwiękiem dotyczącym nagród GED w ubiegłym roku, UFI oraz partner medialny – magazyn Exhibition World ogłosiły konkurs Global Exhibitions Day 2018 Awards (#GED18awards) w nowym schemacie, w którym docenione będą wysiłki promocyjne uczestników kampanii GED18. Do ubiegłorocznych kategorii konkursowych została dodana nowa kategoria, której celem jest promocja napływu do branży targowej nowych utalentowanych osób. Oto kategorie konkursu na nagrody GED18 Awards: 1. Najbardziej Kreatywne Działanie: nagroda dla najbardziej ekscentrycznego, zabawnego i wizjonerskiego projektu 2. Najważniejsze Działanie Online: nagroda dla najbardziej ambitnej inicjatywy marketingowej w sieci 3. Największe Przedsięwzięcie Offline: nagroda dla najbardziej spektakularnej akcji w realu 4. Najlepsza Inicjatywa Wspierająca: nagroda dla najlepszej inicjatywy promującej targi jako branżę gospodarki 5. Nagroda Promująca Talenty: nagroda dla najlepszej inicjatywy promującej przyciąganie talentów do branży targowej UFI przedstawia nowego członka zespołu UFI ds. #GED18 – Zhonghua Hu Zhonghua Hu będzie wspierał Angelę Herberholz i Christiana Druart we wszystkich działaniach dotyczących kampanii GED. “Cześć wszystkim! Mam przyjemność dołączyć do zespołu UFI obsługującego kampanię GED w tym roku. Odbywam półroczny staż w Biurze UFI i będę współpracował z Angelą i Christianem przy wspanialej kampanii #GED18. Zanim tu znalazłem się ukończyłem studia magisterskie z zarządzania w branży M.I.C.E. (University of Angers) oraz pracowałem we Francuskiej Izbie Przemysłowo-Handlowej (CCI Gard) przy organizowanych przez nich targach.” Opracowano na podstawie informacji z UFI INFO, XII 2017, II 2018 – www.ufi.org – Polska Izba Przemysłu Targowego