Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy przyłączyli się do kampanii promocyjnej Global Exhibitions Day, którą od 2016 roku UFI – Światowe Stowarzyszenie Przemysłu Targowego realizuje przy wsparciu Partnerów z całego świata: regionalnych i krajowych stowarzyszeń targowych oraz licznych organizatorów targów, operatorów obiektów targowo –konferencyjnych oraz dostawców usług dla przemysłu targowego. Każdy mógł wziąć udział w kampanii na swój własny sposób, czy to biorąc udział w wydarzeniu okolicznościowym z tej okazji, czy pisząc kilka postów w mediach społecznościowych. Rozejrzyjcie się, czy wokół Was organizowany jest taki event i prześlijcie informację o nim do znajomych, a może sami zorganizujcie takie wydarzenie. Poznajcie nowych znajomych z tej okazji. Tegorocznym motto kampanii jest hasło: Myśl Globalnie Działaj Lokalni. Chodziło o to, aby każda osoba, która pracuje w branży targowej i przemyśle spotkań, włączyła się w światową akcję w dniu 7 czerwca, szerząc dobre wieści na temat znaczenia branży targowej w gospodarce, pozytywnego oddziaływania branży na tworzenie miejsc pracy, kontakty międzyludzkie, rozwój biznesu, innowacyjność i lokalne inwestycje. Jeśli przyjrzycie się liczbom, stwierdzicie, iż to nic dziwnego, że przemysł targowy ma tak wielki wpływ na wzrost gospodarczy regionów i państw. Przemysł targowy generuje obroty wielkości 49 miliardów Euro, przez co przynosi ogromne korzyści społeczne i gospodarcze. Każdego roku, na świecie odbywają się dziesiątki tysięcy targów, które służą 4 400 000 wystawców i 260 milionom zwiedzających! Ta ogromna skala i potencjał przemysłu targowego oznaczają olbrzymie możliwości zrobienia kariery zawodowej w naszej branży. UFI szacuje, że przemysł targowy tworzy około 1,8 miejsc pracy na pełnych etatach – zarówno w firmach targowych, jak i w turystyce biznesowej oraz usługach związanych z organizacją wydarzeń targowych. Ponad 40 stowarzyszeń targowych z całego świata, zobowiązało się do podjęcia aktywnej kampanii online – na stronach internetowych i w mediach społecznościowych, poprzez publikowanie faktów i liczb potwierdzających siłę i znaczenie przemysłu targowego. Na całym świecie odbyło się również cały szereg wydarzeń okolicznościowych mających na celu wsparcie kampanii i nadanie jej wysokiej rangi.
Wszystkie podjęte aktywności miały za zadanie przyciągnąć uwagę osób spoza branży targowej i przyczynić się do wzrostu ciekawości i zainteresowania targami większej liczby młodych profesjonalistów. W końcu naszej branży bardzo potrzebne są nowe talenty, aby móc dobrze przygotować się na przyszłość. To duże wyzwanie dla nas, aby nie tylko przyciągnąć młode talenty do pracy w naszej branży ale i aby zatrzymać tych młodych ludzi na dłużej. Jedna z aktualnych misji UFI jest właśnie wspieranie młodych talentów, dlatego powstał projekt UFI Next Generation Leadership dla liderów młodego pokolenia i realizowany jest drugi rok z rzędu, przy wsparciu firmy UBM. Global Exhibitions Day: Myśl Globalnie – Działaj Lokalnie Global Exhibitions Day jest szansą dla nas wszystkich aby uczcić przemysł targowy i promować informację na temat pozytywnego oddziaływania targów na powstawanie miejsc pracy, rozwój działalności biznesowej, kontakty międzyludzkie, rozwój innowacji i inwestycje lokalne. W tym roku skupimy nasz przekaz informacyjny na czterech „kluczowych komunikatach”, które UFI oraz Partnerzy GED17 szerzą już od trzech miesięcy: 1. Czym są targi i po co istnieją 2. Targi pozytywnie oddziałują na regiony 3. Targi są zrównoważonym sposobem prowadzenia działalności gospodarczej 4. Przemysł targowy jest doskonałym miejscem na zrobienie przez Ciebie kariery zawodowej Publikowane online i offline, na całym świecie, te kluczowe komunikaty zawierają informacje potwierdzone danymi statystycznymi. Dodatkowo niektórzy nasi partnerzy przetłumaczą infografiki i wyprodukują filmiki, podczas gdy inni wezmą udział w quizie #GEDQuiz i zaadoptują wszystkie materiały promocyjne, aby skierować je do swoich grup docelowych. Zarówno w UFI, jak i w partnerskich stowarzyszeniach targowych, wykorzystane zostaną wszystkie siły, aby zaktywizować tylu fanów przemysłu targowego, ilu tylko można. 7 czerwca 2017 roku zapowiada się na wyjątkowy dzień dla nas wszystkich! Spójrzcie na aktualizowaną listę wydarzeń i działań planowanych wokół Global Exhibitions Day 2017 #GED17 na stronie www.ufi.org/ged. Lista jest na bieżąco aktualizowana. Jeśli planujecie wydarzenie lub jakąś aktywność, przekażcie informację na ten temat aby mogła zostać opublikowana na – na adres: ged@ufi.org. * Kampanię wspierają Partnerzy GED działający pod parasolem UFI: AAXO (Afryka Południowa), AEFI (Włochy), AEO (Wielka Brytania), AFE (Hiszpania), AFECA (Azja), AFIDA (Ameryka Południowa i Środkowa), AMPROFEC (Meksyk), AOCA (Argentyna), AUMA (Niemcy), CAEM (Kanada), CEFA (Europa Środkowa), CENTREX (Europa Środkowa), CFI (Włochy), EEAA (Australoazja), EEIA (Unia Europejska), EFU (Ukraina), EMECA (Europa), EXSA (Afryka Południowa), FAIRLINK (Szwecja), FAMAB (Niemcy), HKECIA (Hong Kong), IAEE (USA), IDFA (Niemcy), IECA (Indonezja), IEIA (Indie), IELA (Świat), LECA (Liban), MACEOS (Malezja), MFTA (Makao), PCEI (Polska), RUEF (Rosja), SACEOS (Singapur), SECB (Singapur), SISO (USA), TEA (Tajlandia), TFOA (Turcja), UBRAFE (Brazylia) and UNIMEV (Francja). Global Exhibitions Day Awards – Nagrody Światowego Dnia Targów Magazyn Exhibition World (EW), partner medialny UFI, ustanowił i zainaugurował Nagrody Global Exhibitions Day, aby uczcić wszystkie najrozmaitsze kreatywne inicjatywy, które pojawią się wokół obchodów GED 2017 – 7 czerwca 2017 roku. Nagrody Global Exhibitions Day mają poparcie UFI i zostaną przyznane przez jury złożone z sędziów z EW i UFI. Ustanowiono następujące kategorie: 1. Najbardziej Kreatywne Działanie: dla najbardziej ekscentrycznego, zabawnego i trudnego projektu 2. Największe Przedsięwzięcie Online w Szerokiej Skali: w uznaniu dla najbardziej ambitnej inicjatywy marketingowej zrealizowanej w sieci 3. Największe Przedsięwzięcie Offline w Szerokiej Skali: dla najbardziej spektakularnej akcji offline 4. Najlepsza Inicjatywa Wspierająca: nagroda dla inicjatywy, która najlepiej wspiera targi jako branżę. Zwycięzcy zostaną przedstawieni w najbliższej edycji magazynu EW oraz otrzymają nagrodę. Jako część obchodów GED, w okresie przed Global Exhibitions Day, magazyn Exhibition World zamieści w sieci blogi i przykłady akcji promocyjnych.Masz plany na #GED17 i chcesz się nimi pochwalić? Zgłoś się do Toma Halla z EW: thall@mashmedia.net
Global Exhibitions Day na kanale YouTube www.ufi.tv, kanał UFI na YouTube, prezentuje dedykowane kampanii Global Exhibitions Day playlistę zawierająca ponad 80 filmików. UFI próbuje wyłapać najlepsze filmiki #GED17 krążące w sieci i dodaje je do kolekcji. Ale jeśli chcesz sprawdzić czy twój film jest na liście, skontaktuj się z nami i wyślij link na: ged@ufi.org. Przemysł targowy jest doskonałym miejscem na zrobienie przez Ciebie kariery zawodowej #GED17 zwraca szczególną wagę na ludzki aspekt targów. Kampania eksponuje szeroki wachlarz możliwości zawodowych jakie przemysł targowy ma do zaoferowania, dlatego prezentuje głosy przemysłu targowego – obecnych i przyszłych profesjonalistów branży. To głosy profesjonalistów którzy są zajmują się targami od ponad 30 lat, a także studentów, którzy właśnie stawiają pierwsze kroki zawodowe w przemyśle targowym. MATERIAŁY DO POBRANIA TU
Źródło: UFI – Światowe Stowarzyszenie Przemysłu Targowego www.ufi.org, Polska Izba Przemysłu Targowego www.new.polfair.pl