GED 2020 – trwają przygotowania do tegorocznej światowej kampanii na rzecz branży targowej

UFI wraz z członkowskimi stowarzyszeniami targowymi z całego świata zapraszają do włączenia się do tegorocznej kampanii Global Exhibitions Day. Zaproszenie skierowane jest do wszystkich profesjonalistów i sympatyków branży targowej, zainteresowanych wzmocnieniem siły przekazu idącego od branży targowej,  a tym samym, zwiększeniem dostrzegalności znaczenia targów i całego przemysłu targowego w skali regionalnej i globalnej.

Cała branża targowa już przygotowuje się do obchodów Global Exhibitions Day 2020. W poprzednich edycjach kampanii inicjatywę podjęły tysiące profesjonalistów targowych z całego świata: stowarzyszenia targowe, organizatorzy targów, operatorzy obiektów targowych, dostawcy usług komplementarnych dla targów (firmy budujące stoiska, firmy obsługujące wystąpienia zagraniczne wystawców, firmy transportu i spedycji, dostawcy usług IT, multimediów, usług gastronomicznych, innych), wyższe uczelnie, osoby prywatne.

Global Exhibitions Day 2020 – 3 czerwca 2020 r.

Dzień obchodów GED przypada co roku na 1-szą środę czerwca. Oficjalnym dniem tegorocznej kampanii GED 2020 jest 3 czerwca!

„Targi są najważniejsze dla odbudowy gospodarki” – hasłem tegorocznej kampanii

Tegoroczny przekaz dla kampanii nie jest zaskoczeniem. Aby wywołać maksymalny wpływ i oddźwięk, Global Exhibitions Day 2020 skupi się na jednym haśle:  „Exhibitions are key to rebuilding economies”. 

Przemysł targowy skupi się na idei ponownego nawiązania więzi, scalania i odbudowy społeczności i gospodarek. Chodzi o rozpowszechnianie przekazu, iż targi będące platformą kontaktu bezpośredniego twarzą w twarz są najszybszym sposobem ponownego nawiązania przez przedsiębiorców relacji ze swoją branżą oraz że kontakty nawiązywane na targach doprowadzą do odbudowy naszej gospodarki.

 Zaangażuj się

Apelujmy o udział w kampanii GED 2020 i promocję przemysłu targowego jako najlepszej platformy dla biznesu. Prośmy naszych Członków, aby przekazali różne informacje i fakty dotyczące ich targów, które pomogą pokazać, że kontakty biznesowe nawiązywane  podczas targów przyniosą efekt w postaci odbudowy gospodarki. Informacje takie mogą dotyczyć np.: prezentacji innowacji na Waszych targach, znacznej wartości kontraktów zawartych na targach, jeśli takie zostaną obwieszczone, świetnych ludzi spotkanych na targach i nawiązanych z nimi relacji, akcji i projektów, które narodziły się podczas targów itp. Prośmy o przekazywanie zdjęć z wizyt decydentów politycznych i innych osób publicznych, które wzięły udział w targach.

 

Mile widziane są wszelkie inne pomysły i inicjatywy. Wykorzystujmy nasze strony internetowe i media społecznościowe(Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube). Pokażmy nasze poparcie dla przemysłu targowego!

Wszystkie inicjatywy w postaci zdjęć i informacji przesyłajmy także do UFI, będą opublikowane na podstronie dedykowanej kampanii GED 2020. Tam także dostępne są, regularnie aktualizowane, oficjalne logo kampanii i materiały promocyjne do wykorzystania:

https://www.ufi.org/industry-resources/global-exhibitions-day/ 

Polska Izba Przemysłu Targowego, 5 maja 2020 r.