12 października 2017 w Warszawie odbyła się druga edycja szkolenia Expo Marketing. Uczestnicy mogli poznać najnowsze i najskuteczniejsze narzędzia marketingu wystawienniczego i sprzedaży oraz przećwiczyć je na wspólnych warsztatach. Osoby biorące udział w Expo Marketing 2017 dowiedziały się m.in.: jak przygotować się przed targami, by osiągnąć zamierzony sukces, w jaki sposób przyciągnąć klientów, na których wystawcy najbardziej zależy i jak stworzyć unikalne doświadczenie zakupowe na stoisku. Wśród poruszanych tematów znalazły się również: Facebook jako narzędzie do umawiania spotkań targowych, cele biznesowe a aranżacja stoiska na targach, techniki profesjonalnej sprzedaży oraz budowanie lojalności klientów. Zajęcia poprowadzili Jerzy Osika, prezes firmy Promedia, ekspert w dziedzinie marketingu i sprzedaży, Agnieszka Strzelczyk-Walczak, właścicielka A.S. Messe Consulting i przedstawicielka targów Messe Düsseldorf oraz Agnieszka Chabrzyk, country director Business Factory, przedstawicielka Facebooka. Spotkaniu towarzyszył panel dyskusyjny, w którym wzięli udział eksperci: Agnieszka Strzelczyk-Walczak, właścicielka A.S. Messe Consulting, Andrzej Bereda, właściciel firmy Międzynarodowe Targi Francuskie i Jacek Kisiała, współwłaściciel Extend Vision. Partnerem głównym Expo Marketing 2017 były Międzynarodowe Targi Poznańskie. Wśród partnerów wydarzenia znalazły się także: A.S. Messe Consulting , Home+Housewares Show, Extend Vsion, Jubinale, Gifton.top, Display Expo. Patronatem honorowym szkolenie objęły Polska Izba Przemysłu Targowego i Polska Izba Artykułów Promocyjnych. Źródło: Promedia Jerzy Osika, Warszawa, www.promedia.biz.pl; ; Polska Izba Przemysłu Targowego.