W Warszawie trwa konferencja Meetings Week Poland 2017, którą w tym roku Polska Izba Przemysłu Targowego objęła swoim patronatem. W pierwszy dzień 5 dniowego wydarzenia prezes PIPT Przemysław Trawa wziął udział w otwarciu inauguracyjnym. Podczas inauguracji mówił o biznesie w świecie smart. Meetings Week Poland to 5-dniowy cykl konferencji oraz spotkań networkingowych, z udziałem reprezentantów korporacji i stowarzyszeń zawodowych, którzy odpowiadają za planowanie eventów, zakupy usług dla podróży i spotkań służbowych, oferenci z firm obsługowych, hoteli i centrów konferencyjnych a także dziennikarzy, samorządowców i polityków. Kolejne punkty programu koncentrowały się na panelach dyskusyjnych poświęconych różnym zagadnieniom związanym m.in. z branżą spotkań. W debacie pt. „Miejsce przemysłu spotkań w gospodarce” udział wzięli: ekspert rynku spotkań Żaneta Berus, Kadri Karu – Managing Director, Estonian Convention Bureau, Beata Maly-Kaczanowska – wiceprezes zarządu EXPO Mazury S.A., Mark Krawczyński z Rotary International oraz wiceprezydent Wrocławia Magdalena Piasecka. Podczas dyskusji głos zabierał także prezes Polskiej Izby Przemysłu Targowego Przemysław Trawa, który wspólnie z uczestnikami panelu próbował znaleźć odpowiedzi na pytanie czy centra konferencyjne są tylko miejscem spotkań i czy duże miasta mogą sobie pozwolić na lekceważenie tej branży.