Maxpol Liderem Usług Targowych 2014

2015-03-19

Polska Izba Przemysłu Targowego po raz 18 przyznała tytuł Lidera Usług Targowych. 27 lutego br. jury przyznało główną nagrodę firmie MAXPOL z Warszawy. Wyróżnione zostały również dwa poznańskie przedsiębiorstwa – Meliński Minuth oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie, Wydział Budowy Stoisk IDEAEXPO MTP. Głównym celem konkursu jest podnoszenie jakości usług targowych oraz promocja przedsiębiorstw wdrażających nowoczesną myśl wystawienniczą.

Przewodniczący jury konkursowego, arch. Inż. Ryszard Grajewski, tak uzasadniał decyzję nadania tytułu Lidera Usług Targowych 2014 firmie MAXPOL:

– Wszystkie zgłoszone wnioski konkursowe potwierdzają bardzo wysoki poziom usług wystawienniczych realizowanych przez tych wykonawców i trudno było wybrać z pośród nich Lidera. Dlatego Jury zwróciło szczególna uwagę na dodatkowy aspekt, jakim są pionierskie kierunki działalności firm wystawienniczych, w tym działania w zakresie obsługi polskich podmiotów gospodarczych na nowych rynkach zagranicznych, nie tylko w obrębie państw Unii Europejskiej ale i w innych krajach na rożnych kontynentach. W naszej ocenie, działania te wspierają proces internalizacji polskich przedsiębiorstw a tym samym rozwój eksportu.

Jury zadecydowało również o przyznaniu dwóch wyróżnień firmom Meliński Minuth sp. z o.o., oraz Międzynarodowym Targom Poznańskim sp. z o.o. IDEAEXPO, z Poznania.

Lider z doświadczeniem

MAXPOL to firma z 25 letnim doświadczeniem, Członek Polskiej Izby Przemysłu Targowego od momentu jej powołania. Swoim klientom oferuje szeroki wachlarz usług związanych z projektowaniem i budową stoisk targowych skierowanych zarówno do indywidualnych wystawców jak i dla narodowych wystąpień. Ponadto oferuje szereg usług logistycznych, począwszy od rezerwacji przelotu i pobytu w hotelu, na pomocy przy spedycji eksponatów na targi skończywszy.

– Bardzo się cieszymy, ze zostaliśmy Liderem Usług Targowych 2014. Dotychczas w Konkursie zostaliśmy uhonorowani trzykrotnie. Od początku istnienia staramy się pracować na najwyższym poziomie i coraz lepiej obsługiwać naszych wystawców. Nasza działalność wykracza poza granice Europy, obsługujemy klientów również na innych kontynentach. Nasi wystawcy doceniają fakt, że zapewniamy im kompleksową obsługę od A do Z i to kompleksowe podejście czyni nas liderem usług targowych. – nie kryła zadowolenia z rozstrzygnięcia Konkursu Małgorzata Ryttel, Członek Zarządu MAXPOL.

Zgodne Jury

Skład Jury Konkursu Lider Usług Targowych tworzą wybitni architekci związani z branżą wystawienniczą jak i specjaliści w dziedzinie projektowania i budowy ekspozycji targowych, członkowie PIPT, laureaci poprzednich edycji konkursu. Tegoroczne Jury obradowało w składzie: przewodniczący - arch. inż. Ryszard Grajewski i członkowie Jury - Włodzimierz Gola (PROMOCJA) oraz Jan Lisiak i Piotr Wojewodzic (INEXPO Poznańska Agencja Targowa) .

– Trudno było znaleźć namacalne parametry, które podlegałyby ocenie. Kiedyś takimi parametrami była ilość przebudowanych metrów ekspozycji. W tej chwili te parametry właściwie nie istnieją bo sztuki się nie ocenia parametrami a architektura wystawiennicza jest również sztuką. Myślę, że wypracowany konsensus pozwolił doprowadzić do tego wyboru. – zdradza kulisy obrad Jan Lisiak, współwłaściciel INEXPO, zeszłorocznego laureata konkursu.

– Postanowiliśmy spośród firm stojących na jednakowo wysokim poziomie pod względem realizowanych stoisk, wyróżnić tę, która miała dodatkowy atut. MAXPOL nie tylko buduje stoiska targowe, ale i organizuje całe wystąpienia wystawców. I to nie tylko na rynkach w Unii Europejskiej, które są nam dobrze znane, ale i na nowych, trudnych rynkach, gdzie wielokroć obowiązują odmienne standardy i regulaminy, i na które trudniej dotrzeć i wejść. – dodaje Włodzimierz Gola, właściciel Przedsiębiorstwa Organizacji Wystaw i Obsługi Targów PROMOCJA s.c.

Promocja branży

Konkurs Lider Usług Targowych organizowany jest od 1997 roku. Skierowany jest do członków Polskiej Izby Przemysłu Targowego – projektantów i wykonawców stoisk targowych. Celem konkursu jest podnoszenie jakości usług targowych oraz promocja przedsiębiorstw, które wyróżniają się w swojej działalności postępem w zakresie zastosowania nowoczesnych rozwiązań aranżacyjnych, nowych technologii, wyróżniających się projektów i realizacji oraz przykładających szczególną wagę do wdrażania nowoczesnej myśli wystawienniczej i architektonicznej.

Źródło: Polska Izba Przemysłu Targowego