Marketingowy sukces Cavaliady Tour

2018-03-14

Cavaliada Tour jest jedną z trzech najlepszych imprez pod względem marketingowym według Światowego Stowarzyszenia Przemysłu Targowego UFI, zrzeszającego organizatorów targów, operatorów obiektów i stowarzyszenia targowe z 87 państw. Impreza organizowana przez Międzynarodowe Targi Poznańskie znalazła się w ścisłej trójce projektów nominowanych w finale konkursu „The UFI Marketing Award”.

Podczas światowej konferencji UFI na początku maja w Weronie przedstawiciele MTP przedstawią projekt przed jury i będą walczyć o główną nagrodę. Oceniać ich będą dyrektorzy marketingu oraz eksperci ds. komunikacji i innowacji z ośrodków targowych na całym świecie.

Temat tegorocznego konkurs „The UFI Marketing Award” to „Innowacyjne formaty tworzące sukces marketingowy ". Jury ocenia dane statystyczne świadczące o efektywności działań marketingowych, ale także informacje o wykorzystaniu nowatorskich pomysłów, nowych technologii i usług. Premiowane są te projekty, które poszukują innowacyjnych formatów.

- Cavaliada to święto miłośników koni, które łączy elementy sportowej rywalizacji, show oraz targów. Jako jedyny w Polsce cykl jeździeckich halowych zawodów został autoryzowany przez Międzynarodową Federację Jeździecką. Tour odbywa się w trzech miastach: w Poznaniu, w Lublinie oraz w Warszawie. Dzięki zastosowaniu marketingowego podejścia do rozwoju projektu, z roku na rok zwiększa się liczba wystawców i widzów, a prestiż imprezy stale rośnie – mówi Karolina Nawrot z Centrum Prasowego MTP.

Światowe Stowarzyszenie Przemysłu Targowego reprezentuje globalnie 50 000 pracowników przemysłu targowego i współpracuje z 58 narodowymi i regionalnymi organizacjami targowymi. UFI zrzesza ponad 750 członków z 87 krajów. Niemal tysiąc międzynarodowych imprez targowych posiada prestiżowy certyfikat „UFI Approved Event”- stanowiący gwarancję jakości dla odwiedzających i wystawców.